امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر گفت: ما هم در انفرادی و هم در تیمی شانس مدال داریم و برای رسیدن به خواسته هایمان تلاش می کنیم.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مجتبی عابدینی درباره کسب سهمیه تیمی المپیک اظهار داشت: برای کسب سهمیه تیمی یک سال زحمت کشیدیم و مصدومیت و سختی زیادی را پشت سر گذاشتیم. خیلی خوشحالم که ۴ سهمیه را گرفتیم و در مسابقات  تیمی المپیک حاضر هستیم.

وی افزود: همه تیم ها به خصوص اروپایی ها در حال تلاش هستند و می جنگند تا بتوانند سهمیه را بگیرند اما خداراشکر ما کار را تمام کردیم و حالا با آرامش به راهمان ادامه می دهیم.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی درباره پیش بینی اش از مسابقات المپیک اظهار داشت: ما هم در انفرادی و هم در تیمی شانس مدال داریم و برای رسیدن به خواسته هایمان تلاش می کنیم. برای این المپیک ما هم به فکر مدال انفرادی هستیم و هم تیمی. امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای ایران در المپیک باشیم.

کاپیتان تیم ملی درخصوص اینکه با توجه به کسب سهمیه، برنامه تیم برای دو مسابقه ایتالیا و مجارستان چیست، تاکید کرد: در این دو مسابقه هم شرکت می کنیم چرا که برای حفظ رنکینگ و بهبود آن به امتیازش نیاز داریم. سهمیه قطعی شده و با خیال راحت برای کسب امتیاز و بالا بردن رنکینگ در هردوبخش تلاش می کنیم.

عابدینی در پایان گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و از کادرفنی و پیمان فخری که خیلی زحمت کشید، تشکر می کنم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی