امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۲:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رحمان رضایی: نیم درصد هم به سقوط فکر نمی‌کنیم .

به گزارش دریای ورزش“، ، رحمان رضایی سرمربی رایکا بابل در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: بالاخره همه بازی‌ها سخت است و هیچ دیداری برایمان آسان نیست، باتوجه به آن که هر تیمی در شرایطی که قرار دارد به امتیاز نیاز دارد و ما بازی خوبی را انجام دادیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم.

وی افزود: به دلیل پروازهایی که داشتیم و سفر طولانی‌ که وجود داشت امروز من حس کردم که بدن بازیکنان کمی سنگین است و از لحاظ بدنی بازیکنان آمادگی کامل را ندارند ولی خداراشکر توانستیم بازی را با سه گل و برد پشت سر بگذاریم و من راضی هستم از وضعیتی که تیممان دارد و انشالله که بتوانیم بازی های بعدیمان را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.
وی درخصوص شرایط رایکا گفت: خداروشکر از شرایط راضی‌ام و تیممان همچنان نیاز به کار دارد و در خیلی از کارهای تاکتیکی، فنی انفرادی و گروهی لازم است بیشتر کار شود و ما باتوجه به زمان کمی که داریم وقت آنچنانی برای انجام این تمرینات نخواهیم داشت و ما در تلاش هستیم در بهترین زمان ممکن تیم را از همه لحاظ آماده کنیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.
رضایی درخصوص بدون تماشاگر شدن بازی‌ها گفت: تصمیمی است که گرفته شده و به همین شکل دیدارها در حال برگزاری هستند اما نظر شخصی من این است که دیدارها تعطیل شود و خطر برای بازیکنان و سایر افراد حاضر در ورزشگاه‌ها وجود دارد و از نظر من بهتر است با یک وقفه‌ای کوتاه مسابقات مواجه شود. با توجه به پتانسیل تیممان ما نیم درصد هم به سقوط فکر نمی‌کنیم و به دنبال آن هستیم که در جدول به تک رقمی شدن دست پیدا کنیم.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی