امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، از سوی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه مارس اعلام شد و ۶ هوگوپوش ایرانی جایگاه خود را در میان برترین های جهان تداوم بخشیدند.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی، رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۲۰ را در ماه مارس اعلام کرد که ۶ هوگوپوش ایرانی جایگاه خود را در میان برترین های جهان تداوم بخشیدند.

مهتاب نبوی نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۸۵ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) قرار دارد.

سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (K42) با ۲۲۶ امتیاز در رده اول قرار دارد. سجاد جوانبخت در این وزن و کلاس ۴۴ با ۵۸/۸۴ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفته است.

محمدرضا شعبانی در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب ۸۹/۰۳ امتیاز رده ششم را به خود اختصاص داده است و مهدی کردلو دیگر نماینده این وزن با ۱۲/۴۸ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

احمد نریمانی هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) نیز با ۲۰۴/۸۰ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. مهدی بهرامی آذر در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) با ۱۰۹ امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44) با ۲۰۴/۳۴ امتیاز در رده دومی قرار دارد. محمود جعفرزاده نیز با ۵۴/۱۲  امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است. علیرضا بخت در این وزن نیز در چهل و هفتم قرار دارد.

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44) با ۱۵۵/۰۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند. حامد حق‌شناس دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۵۱/۸۸ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد. محسن عبدی در این وزن نیز با ۹ امتیاز جایگاه سی و پنجم را در اختیار دارد.

پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ برگزار می شود که مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی موفق شدند سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب نمایند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی