امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، افشین داوری با کسب ۲۰ رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش دریای ورزش“، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی از ساعت ۱۱ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون دوومیدانی، ۱۰ کاندیدا به نام های سیدحسین جلالی چیمه، افشین داوری لطف آبادی، مصطفی زرین افضل، سیدعلی فرشاد سپهر، محمدرضا کاظمی آشتیانی، مجید کیهانی، مهدی مبینی، محمدرضا محققی، مهدی مستجاب‌الدعوه و احسان مهاجر شجاعی با یکدیگر رقابت می کردند.

پیش از آغاز شروع مجمع، ۴ نفر از نامزدها انصراف خود را اعلام کردند. مهدی مبینی، مهدی مستجاب الدعوه، حسین جلالی، محمدرضا محققی نامزدهای بودند که از حضور در انتخابات انصراف دادند. سیدعلی فرشاد سپهر، محمدرضا کاظمی آشتیانی نیز از حضور در انتخابات کناره گیری کردند. از این بین سیدحسین‌جلالی، سیدعلی فرشاد سپهر، محمدرضا کاظمی آشتیانی در مجمع غایب بودند.

در ادامه زرین افضل به نفع داوری انصراف داد. مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون و یکی دیگر از کاندیدا نیز در اعتراض به شرایط مجمع را ترک کرد و رفت.

بدین ترتیب انتخابات بین ۳ کاندیدای باقی مانده یعنی افشین داوری، احسان مهاجرشجاعی و مجید کیهانی برگزار شد.

در مجمع انتخاباتی دوومیدانی ۱۴ نفر از اعضای مجمع غایب بودند که در نهایت پس از رای گیری، افشین داوری با ۲۰ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی برای ۴ سال آتی انتخاب شد.

مجید کیهانی رئیس پیشین فدراسیون نیز ۸ رای آورد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی