امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمرینات آماده سازی خود را در شهر جویبار پیگیری می کنم.

به گزارش دریای ورزش“ و به روابط عمومی فدراسیون کشتی، کامران قاسم پور عضو تیم ملی کشتی آزاد، ضمن تبریک سال نو به مردم ایران درباره شرایط تمرینی اش در این روزهای آغازین سال نو اظهار داشت: در شرایطی که تمرینات تیم ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی ورزشکاران برگزار نمی شود، تمرینات خود را به صورت اختصاصی در شهر جویبار انجام می دهم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: البته برنامه ی تمرینی را هر دو روز یک بار از کادر فنی دریافت می کنم و با آن ها هماهنگ هستم ولی با یکی دو نفر از دوستانم با حفظ شرایط بهداشتی و ایمنی در جویبار تمرین کشتی را نیز انجام می دهم.

قاسم پور در مورد شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: متأسفانه این ویروس در اکثر کشورهای جهان شیوع پیدا کرد و مختص کشور ما نیست و در خبرها نیز آمده است که با انصراف تعدادی از کشورها از بازی های المپیک، به تعویق افتادن این مسابقات حتمی است، بهرحال جدای بحث قهرمانی ما ورزش می کنیم که تنی سالم داشته باشیم و سلامتی مهمترین اولویت است.

دارنده دو مدال طلای رقابت های امیدهای جهان در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا در کشورمان فراگیر شده، مردم باید به فکر خود باشند، اول به فکر خود و خانواده و بعد نیز به فکر جامعه ای که در آن زندگی می کنند، قطعا بدون همکاری مردم این ویرس از بین نمی رود و توصیه من این است که در خانه بمانند و مسافرت نکنند. اگر این اتفاق نیافتد، ماه ها درگیر این ویروس خطرناک هستیم و قطعا این موضوع به ما ضربه خواهد زد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی