امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: حیف است مسئولان باشگاه قدر نساجی را ندانند و تیم را تنها بگذارند.

 به گزارش دریای ورزش“، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال و نساجی گفت: برای این بازی شرایط خیلی سختی داشتیم. در کنار اینکه نتوانستیم از سه تا چهار بازیکن اصلی خود استفاده کنیم سه چهار بازیکنمان هم شرایط بازی نداشتند، اما مجبور شدم از آن‌ها استفاده کنم.او درباره مشکلات مالکیتی تیم نساجی بیان کرد: واقعا حیف است نساجی چنین شرایطی داشته باشد. مسئولان باید قدر این تیم را بدانند و آن را تنها نگذارند. در باشگاه‌های زیادی کار کرده، اما تیمی به آشفتگی نساجی ندیده ام. امکاناتمان بسیار کم است و شاید باورتان نشود، اما بازیکنانم در سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند. فقط می‌خواهیم روحیه شان را حفظ کنیم. به مسئولان باشگاه هم گفته ام اگر قدر تیم را ندانند، ضرر می‌کنند ما بازیکنانم با این وضعیت بسیار با شرف کار می‌کنند.

جلالی درباره ارزیابی اش از عملکرد داور بازی با استقلال گفت: از داوری هم به صورت کامل راضی هستم، اما به نظرم فقط در صحنه پنالتی تصمیم اشتباهی گرفت. در سایر لحظات بازی عملکرد خوبی داشت. البته همان یک اشتباه هم نتیجه بازی را تعیین کرد.

او ادامه داد: داور گفت بازیکن ما مهاجم استقلال را از پشت گرفته است. نمی‌دانم چگونه این اتفاق افتاده است، اما اگر مدافع نساجی مهاجم استقلال را گرفته باشد تبریزی کارش را انجام داده بود و آن حرکت پنالتی نبود.

سرمربی نساجی درباره حضور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: تیم ما هواداران خوبی دارد. شاید برخی مواقع هواداران یک تیم را اذیت کنند، اما هواداران نساجی حس خوبی به تیم می‌دهند. با اطمینان می‌گویم نساجی ظرفیت بزرگی کردن در فوتبال ایران را دارد، اما متأسفانه قدرش را نمی‌دانند.

جلالی افزود: هفته گذشته اجازه تمرین در زمین‌مان را پیدا نکردیم. اگر بخواهم مشکلات نساجی را بگویم باید ۳ ساعت اینجا صحبت کنم. این تیم هواداران خوبی دارد، اما هیچکس پشتش نیست. اکنون هم این مسائل را می‌گویم تا هواداران بدانند چه وضعیت سختی داریم. اگر بخواهم حرف باید ۱۰۰ بار کلمه بسیار را تکرار کنم.

او در پایان اظهار داشت: شاید خوب نباشد همه‌ی مسائل را مطرح کنم و خودم هم دوست ندارم آن چه که در تیم می‌گذرد بگویم، اما مشکلات نساجی از بازی دومی که من سرمربی نساجی شدم ادامه داشته است که تاکنون حرفی نزده ام. الان هم به درخواست بچه‌های تیم مشکلات را گفتم تا هواداران وضعیت را بدانند. فقط به خاطر آن‌ها این حرف‌ها را زدم، اما اعتقاد دارم خوب نیست تمام مشکلات نساجی را بیان کنم./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی