امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کاراته کای مصدوم تیم ملی ایران گفت: تعویق المپیک کمک می کند تا با رفع کامل مصدومیت به آمادگی مطلوب برسم.

به گزارش دریای ورزش“، پس از مصدومیت وحشتناک حمیده عباسعلی در فینال رقابتهای کاراته وان سالزبورگ در اتریش که با قهرمانی و کسب سهمیه کاراته کای ایرانی همراه بود، وی برای معالجه پای مصدوم خود راهی آلمان شد و در کلینیک مجهز هانوفر، همان جایی که سهراب مرادی عمل جراحی کتف را انجام داده بود، توسط دکتر بابک زرگر امینی با آخرین متد درمانی عمل جراحی را انجام داد.

عباسعلی بعد از مسابقات اتریش مستقیما به آلمان رفت و پس از عمل جراحی در ۱۵ اسفندماه در طول نزدیک به دو ماه اخیر به همراه مربی خود در این کشور اقامت داشت و دوران نقاهت بعد از عمل را نیز زیر نظر پزشکان کلینیک هانوفر پشت سر گذاشت و پس از بهبودی کامل سرانجام بامداد دوشنبه به ایران بازگشت.

عباسعلی در تهران با برنامه ای که پزشکان در اختیار او قرار داده اند، ادامه دوران نقاهت خود را با فیزیوتراپی پشت سر خواهد گذاشت تا با کسب بهبودی کامل مهیای بازگشت به میادین شود.

عباسعلی در گفتگویی کوتاه در این باره گفت: بعد از انجام عمل جراحی و سپری کردن دوران نقاهقت و مراقبت بعد از عمل، به ایران بازگشتم تا ادامه درمان و روند فیزیوتراپی و توانبخشی را در ایران زیر نظر فیزیوتراپم انجام بدهم.

وی در ادامه با اشاره به تعویق یک ساله المپیک افزود: تعویق المپیک شخصا به سود من خواهد بود و برای من شرایط خوبی است تا بتوانم با تمرکز و با آرامش بیشتری تمرینات توانبخشی ام را ادامه دهم و خودم را برای بازیهای المپیک توکیو در تابستان ۲۰۲۱ آماده کنم.

اشرف امینی نایب رئیس فدراسیون کاراته نیز در همین رابطه اظهار داشت: هر چند که تعویق المپیک مشکلات فراوانی را برای همه ورزشکاران ایجاد خواهد کرد اما به عنوان یک فرصت می توان از آن استفاده کرد. حمیده با استفاده از این خلا یک ساله می تواند دوره توانبخشی خود را با آرامش و به خوبی طی کند و با برنامه ریزی و آغاز تمرینات به اوج خودش برسد./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی