امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با حضور رئیس فدراسیون اسکی و مدیرکل ورزش و جوانان، مجمع انتخابات هیات اسکی مازندران انتخاب شد.

به گزارش دریای ورزش“،   با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین اعضای مجمع، انتخابات هیات اسکی مازندران برگزار شد و آقای مهرداد باباپور برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات اسکی مازندران انتخاب شد.

دکتر نظریان در جمع اعضای مجمع انتخابات مازندران با تقدیر از زحمات سرکار خانم فرجپوری در زمان سرپرستی بر این هیات و تبریک به مهرداد باباپور به سبب کسب رای اعتماد مجمع گفت : امیدوارم این انتخابات باب جدیدی باشد برای توسعه ورزش اسکی در مازندران و انشالله در چهار سال آینده شاهد اتفاقات خوب در این رشته ورزشی باشیم.
رئیس فدراسیون اسکی تاکید کرد؛ با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ابزارها مورد نیاز و نیروی انسانی کارآمد می توانیم به اهداف ترسیم شده برای توسعه اسکی در این استان دست یابیم و البته باید از فعالان این رشته نیز در ارکان مدیریتی استفاده نماییم.
وی با اشاره به اهمیت کار تیمی برای موفقیت یک مجموعه گفت : با توجه به شرایط طبیعی مازندران نگاه ما به اسکی این استان در درجه اول، توسعه رول اسکی و اسکی چمن است و در این مسیر نیازمند پرورش ورزشکار، مربی و داور هستیم که باید برنامه ریزی دقیقی برای این اهداف داشته باشیم.
وی بیان داشت؛ ۱۵ رشته زیر مجموعه اسکی داریم که علیرغم تلاش برای موفقیت در رشته های آلپاین، صحرانوردی، اسنوبرد و… می توانیم حداقل در ۸ رشته المپیکی دیگر که سالنی و نیازمند یک سالن یخ است برنامه ریزی داشته باشیم و تشویق سرمایه گذاران برای حضور در این بخش مورد انتظار است.
دکتر نظریان در پایان با اعلام آمادگی برای میزبانی مازندران برای رقابت های رول اسکی کشور گفت :استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و افراد دارای تجربه برای حرکت به سمت توسعه لازم است.
دکتر رنگرز نیز در این مجمع بیان داشت : امیدوارم اقای باباپور در این مسئولیت جدید و با استفاده از ظرفیت های استان، ورزش اسکی مازندران را متحول کنند و این میسر نیست مگر با اتحاد و همدلی، تلاش و برنامه ریزی یکایک اعضای مجمع و ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته در همه ی نقاط استان و با اقلیم مناسب و حضور بخش خصوصی می توانیم به موفقیت اسکی مازندران امیدوار باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد؛ توسعه رول اسکی در استان بحث جدی است و با توجه به سخت افزارهای موجود می توان مازندران را بعنوان مهد رول اسکی کشور معرفی کرد.
وی پاسخگو بودن تیم مدیریتی جدید، راه اندازی دفتر هیات و استفاده از حضور همه علاقه مندان و فعالان این حوزه را مورد تاکید قرار داد و گفت : برای حمایت و توسعه اسکی مازندران اعلام آمادگی می کنیم و از همه سرمایه گذاران نیز برای کمک به توسعه این رشته ورزشی جذاب و مهیج دعوت می نماییم. گفتنی است، در دو مرحله دیگر رای گیری، اعضای هیات رئیسه و بازرس نیز توانستند از اعضای مجمع انتخابات، رای اعتماد بگیرند.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی