امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مسابقات ۲ وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو امروز (جمعه) برگزار شد که تیم ایران به یک مدال نقره دست یافت.

به گزارش دریای ورزش“،  در پایان مسابقات ۲ وزن نخست، رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن ۵۷ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر لوبرگویتو آلوین از فیلیپین را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۹ بر ۸ مغلوب امان قهرمان آسیا از هند شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۶ عباس رحمان اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ از سد کایکی یاماگوچی از ژاپن گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر مقابل باون وی از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۱ از سد باجرانگ دارنده مدال‌های برنز المپیک، و نقره و برنز جهان از هند گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۱ مغلوب تومور اوچیر تولگا دارنده مدال برنز جهان از مغولستان شد و به مدال نقره رسید.
رده بندی نفرات برتر اوزان فوق به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: ۱- توشیهیرو هاسگاوا (ژاپن) ۲- چونگ سون هان (کره شمالی) ۳- امان (هند) و ناسانبویان نارمانداخ (مغولستان) … ۷- ابراهیم خواری (ایران)
۶۵ کیلوگرم: ۱- تومور اوچیر تولگا (مغولستان) ۲- رحمان عموزاد (ایران) ۳- کیم جین کوانگ (کره شمالی) و کایکی یاماگوچی (ژاپن)
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی