امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مدافع تیم فوتبال نساجی گفت:‌ اگر قرار است لیگ شروع شود بهتر است در همین هفته پیش‌رو این موضوع را اعلام کنند تا هیچ تیمی متضرر نشود.

به گزارش دریای ورزش“، حامد شیری در خصوص اینکه گفته می‌شود تعدادی از تیم‌ها تمرینات‌شان را آغاز کرده‌اند اظهار داشت: به هر حال اگر این کار غیرقانونی است عواقبش به باشگاه‌ها برمی‌گردد و آنها باید به فکر اتفاقات بعدی باشند.تصور من این است که اگر هر چه سریع‌تر اعلام کنند که لیگ شروع می‌شود کار راحت‌‌تر خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم سازمان لیگ یک تصمیم جدی بگیرد تا حق تیم‌های دیگر ضایع نشود. اگر قرار است لیگ شروع شود بهتر است در همین هفته پیش‌رو این موضوع را اعلام کنند تا هیچ تیمی متضرر نشود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان نساجی در صورت شروع لیگ آماده هستند یا خیر، گفت: از روزی که  تمرینات تیم‌ها تعطیل شده ۵ هفته می‌گذرد و ما هم به صورت آنلاین زیر نظر کادر فنی برنامه‌های هوازی و سرعتی و انفرادی را انجام دادیم اما باید پذیرفت که همه این‌ها تمرین گروهی نمی‌شود.

مدافع تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: اگر بازی‌ها شروع شود ما دو سه هفته نیاز به زمان داریم و امیدوارم که هر چه سریع‌تر سازمان لیگ یک تصمیم قاطع بگیرد بدون شک برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران شور و شوق همیشگی را ندارد اما باید تکلیف بازی‌ها مشخص شود./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی