امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۱۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال گرین‌یارد گفت: برای انتخاب تیم فصل آینده‌ام با کاپیتان تیم ملی هم مشورت کردم.

به گزارش دریای ورزش“، امیرحسین اسفندیار درمورد عقدقرارداد با تیم والیبال گرین‌یارد بلژیک برای فصل آینده اظهار داشت: واقعیت این است که برای فصل آینده چند پیشنهاد از لیگ‌های خارجی و چند تیم داخلی داشتم، اما وقتی دیدم اکثر ستاره‌های تیم ملی در ایران حضور ندارند بهتر است من هم حضور در لیگ‌های اروپایی را تجربه کنم.

وی ادامه داد: جدی‌ترین پیشنهادم از باشگاه گرین‌یارد بود که مسئولان این تیم حتی قرارداد را هم برای من ارسال کردند. زمانی که شرایط را بررسی کردم متوجه شدم که این تیم باید در جام باشگاه‌های اروپا هم بازی کند که فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن توانایی‌هایم است. ضمن اینکه جواد کریمی، دوست و هم‌تیمی من در کاله، پیکان و تیم‌های ملی هم با این تیم قرارداد امضا کرده بود.

دریافت کننده والیبال ایران که عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: برای انتخاب این تیم با افراد مختلفی مشورت کردم که یکی از آنها سعید معروف، کاپیتان تیم ملی بود. به هر حال او فردی با تجربه بوده و حضور در لیگ‌های خارجی را هم لمس کرده است.

اسفندیار ادامه داد: برای سال اول لژیونر شدن خیلی خوب است که می‌توانم در کنار کریمی حضور داشته باشم. این موضوع کمک می‌کند تا ما بتوانیم با هم رشد کنیم. قطعاً تلاش می‌کنم با کریمی از اعتبار والیبال ایران دفاع کنم. اگر مشکل خاصی رخ نده احتمالاً مرداد ماه راهی بلژیک خواهیم شد تا کار را آغاز کنیم./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی