امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم والیبال هراز گفت: امسال قصد حضوری پرهیایو در لیگ در برتر نداریم و هدف ما کسب نتایج قابل قبول است تا هواردان تیم را راضی و خوشحال نگه داریم.

به گزارش دریای ورزش“، بهروز عطایی در مورد ورود تیم «هراز» به جای کاله به لیگ برتر والیبال ایران اظهار داشت: کاله یک باشگاه ورزشی است و کناره‌گیری آنها از لیگ برتر به معنای توقف دائمی فعالیت‌های ورزشی آنها نخواهد بود. این تصمیمی بود که از سوی مدیران کاله گرفته شده و من در جریان دلایل و جزئیات آن نیستم.

وی ادامه داد: والیبال، ورزشی ریشه‌دار و قدیمی در مازندران است و ورزش نخست شهر آمل به حساب می‌آید. پس از کناره‌گیری کاله، مسئولان والیبال شهر به دنبال حامی مالی بودند که شرکت هراز، ابراز علاقه کرد و توافق خیلی زود حاصل شد.

سرمربی تیم هراز گفت: بلافاصله اقدام به جذب بازیکن کردیم و عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی و شهروز همایونفر، نخستین بازیکنانی بودند که با ما به توافق رسیدند. امسال قصد حضوری پرهیایو در لیگ در برتر نداریم و هدف ما کسب نتایج قابل قبول است تا هواداران تیم را راضی و خوشحال نگه داریم. به هر حال ما میراث‌دار کاله در والیبال ایران هستیم. از سال آینده قطعاً زیاده خواهی‌های ما آغاز خواهد شد و به دنبال عنوان خواهیم بود.

عطایی در پایان گفت که تیم تا دو روز آینده تکمیل خواهد شد و در تلاش هستند از اوایل تیر ماه تمرینات را آغاز کنند./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی