امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم والیبال هراز گفت: به‌رغم تاخیر یک‌ماهه در تشکیل تیم، با تیمی منسجم و آماده در لیگ برتر سال جاری شرکت می‌کنیم.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از فدراسیون والیبال، بهروز عطایی درباره آخرین وضعیت تشکیل تیم هراز برای حضور در لیگ برتر سال ۹۹، افزود: بعد از انصراف کاله مازندران از حضور در لیگ برتر، رایزنی‌هایی برای حفظ سهمیه استان مازندران در لیگ برتر انجام شد و در نهایت، باشگاه فرهنگی ورزشی هراز برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان این که تیم هراز نسبت به سایر تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر سال ۹۹ دیرتر بسته شده است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته، نماینده مازندران تا پایان اردیبهشت تیم خود را می‌بست، اما امسال یک‌ ماه دیرتر این کار انجام شد.

سرمربی تیم والیبال هراز ادامه داد: بعد از انصراف قطعی کاله، تعدادی از بازیکنان این تیم را به صورت آماده‌باش نگه داشتیم و بعد از حضور قطعی هراز، این بازیکنان با باشگاه هراز قراردادهای خود را امضا کردند. تعدادی بازیکن جدید نیز جذب شدند تا در نهایت با تیم منسجمی در لیگ برتر حضور یابیم.

* توقع غیرمعقول از بازیکنان نداریم
عطایی درباره اهداف تیم هراز در لیگ برتر سال ۹۹، گفت: نخستین و مهم‌ترین هدف، حفظ سهمیه استان مازندران در این رقابت‌هاست. بنابراین برای سال نخست، ارائه بازی‌های تماشاگرپسند در دستور کار قرار دارد تا مردم از تیم هراز رضایت داشته باشند و توقع غیرمعقول از تیم و بازیکنان هراز نخواهیم داشت.

وی درباره زمان شروع تمرینات تیم والیبال هراز، گفت: در حال حاضر، بازیکنان به صورت مستقل تمرینات خود را انجام می‌دهند و در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و مراجع‌ذی‌صلاح، تمرینات تیمی از اول تیرماه شروع می‌شود.

* حفظ سلامتی، اولویت نخست باشگاه هراز است
سرمربی تیم والیبال هراز در پاسخ به این پرسش که چه تدابیری جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، برای شروع تمرینات تیمی اندیشیده‌اید؟ تاکید کرد: تمام سعی باشگاه، حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم هراز است و حتما تمرینات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد. سالن و فضای تمرینات بدنسازی و توپی بازیکنان، هر روزه ضدعفونی و تمیز می‌شود تا انشاالله از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

* باید زندگی با شرایط بهداشتی خاص را یاد بگیریم
وی ادامه داد: کرونا اتفاقی جهانی است و شرایط ویژه آن دامنگیر تمامی مردم جهان است. طبیعی است که با توجه به پیش‌بینی تداوم این ویروس و بیماری، باید زندگی با شرایط خاص بهداشتی را یاد بگیریم و قطعا مردم ایران نیز به خوبی از عهده این کار برمی‌آیند.

بر اساس برنامه تدوین شده از سوی کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی