امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ملی پوش ووشو کشورمان گفت: امیدوارم موفقیت های ووشو با حضور امیر صدیقی تداوم داشته باشد.

به گزارش دریای ورزش“، عرفان آهنگریان در خصوص انتخاب امیر صدیقی رئیس جدید فدراسیون ووشو اظهار داشت: امیر صدیقی بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، وی در تمامی مراحلی که فدراسیون ووشو توسط علی نژاد اداره می شد در کنار وی حضور داشت. صدیقی تجربه بین‌المللی خوبی دارد و توانست اعتماد اعضای مجمع و رای دهندگان را جلب کند.

وی ادامه داد: صدیقی نیروی جوانی هستند و این موضوع را به فال نیک می گیریم و مثل  ۱۳ پیش که مهدی علی نژاد به فدراسیون ووشو آمدند و امیدوارم موفقیت های ووشو با حضور امیر صدیقی تداوم داشته باشد.

قهرمان ووشو جهان در خصوص درخواست به عنوان یک قهرمان و رای دهنده حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو، تاکید کرد: تنها خواسته ای که از رئیس جدید فدراسیون ووشو دارم جز اهداف ذکر شده امیر صدیقی است. در سالهای گذشته ریل‌گذاری توسط علی نژاد بنا گذاشته شد و از همین رو فدراسیون ووشو به قله های موفقیت رسیده است. باید از این پس نیز ووشو در همین ریل گذاری حرکت کند و مثل گذشته  و به کار گروهی اهمیت داده شود.

آهنگریان افزود: این موفقیت ها را که ووشو به دست آورده است با مدیریت خوب فدراسیون، کادر فنی کاربلد، کادر تدارک و پزشکی در کنار ورزشکاران  مهیا می شود که در نهایت  پرچم کشورمان در مسابقات بین المللی به اهتزاز درمی‌آید و این یک کار تیمی بوده و ان شالله با حضور رئیس جدید حفظ شود./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی