امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: امروز از بازی راضی نبودم، بچه‌هایمان در حد اندازه خودشان ظاهر نشدند.

به گزارش دریای ورزش“، محمد فکری بعد از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: به تیم نفت مسجد سلیمان خسته نباشید می‌گویم و تبریک می‌گویم که یک امتیاز در زمین ما گرفتند. از امیری مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که تمام تلاشش را برای موفقیت تیم می‌کند.

فکری ادامه داد: امروز از بازی راضی نبودم. بچه‌هایمان در حد اندازه خودشان ظاهر نشدند. نتوانستیم دوندگی و انگیزه لازم را داشته باشیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم و حریف اشتباه کند به گل برسیم.

وی افزود: تنها فرصت اخراج بازیکن حریف بود که به گل برسیم و نشد. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که یک امتیاز دریافت کردیم.

سرمربی نساجی در رابطه با داوری این بازی گفت: از تیم داوری تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم. مشکل خاصی نبود و از نحوه داوری راضی هستم و تشکر می‌کنم.

فکری پاسخ به این سوال که چرا نساجی از تعداد تعویض‌های بیشتری استفاده نمی‌کند خاطرنشان کرد: دلیلش این است که تعداد بازیکن‌های کمی داریم که بتوانند به ما کمک کنند. نبود ماهینی و میری دست ما را بسته بود. بازیکنان جوانی داریم که در آینده می‌توانند کمک کنند و در شرایط حاضر نمی‌شود از آنها استفاده کنیم چون استعداد سوزی می‌شود. امیدوارم در شرایط بهتری به میدان بروند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی