امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۴۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی به تیم لیگ برتری موج سواران نوشهر پیوستند.

به گزارش دریای ورزش“، فوتبال نوشهر که زمانی با وجود تیم شموشک حرف های زیادی برای گفتن داشت دیگر در سطح اول فوتبال کشور صاحب نماینده ای نیست ولی در فوتبال ساحلی در طی چند سال اخیر خودی نشان داده است. پیمان حسینی که در تیم شموشک سابقه بازی دارد مجددا به شهر خود بازگشت.

نوشهری ها سال قبل صاحب یک تیم لیگ برتری در فوتبال ساحلی شدند و شور و حال خاصی در شهر به وجود آوردند و با کسب نتایجی قابل قبول از مدعیان محسوب می شدند. همچنین محمد مرادی بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی فصل گذشته برای نوشهری ها توپ زد. در این فصل نیز در همین ابتدا با جذب ستاره های ملی پوش در سر سودای قهرمانی دارند.

سید پیمان حسینی پس از ده سال دوری از فوتبال نوشهر مجددا به خانه بازگشت تا در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی برای تیم موج سواران توپ بزند. سنگربان تیم ملی به صورت قرضی از تیم آلانیا اسپور ترکیه به جمع نوشهری ها پیوسته است.

دیگر ملی پوشی که در فصل آتی برای نوشهری ها به میدان خواهد رفت امیرحسین اکبری می باشد. اکبری با عقد قراردادی رسمی به صورت قرضی از تیم لوکومتیو مسکو به موج سواران نوشهر پیوست. او در پایان جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ امارات که با قهرمانی ایران خاتمه یافت، با وجود غیبت در دو دیدار نیمه نهایی و فینال به دلیل مصدومیت با به ثمر رساندن ۶ گل به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد.

 

گفتنی است محمد مرادی نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا شمار ملی پوشان موج سواران به عدد سه برسد./ ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی