امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نام آوران رسالت ساری پس از هفت هفته نباختن اینبار در خارج از خانه و در مقابل صدرنشین لیگ تن به شکست داد.

به گزارش دریای ورزش“،  عصر امروز پنجشنبه ۲۹ آذر در سالن ولایت شهر امیدیه و از ساعت ۱۵ تیم فوتسال نام آوران رسالت ساری میهمان تیم صدرجدولی نفت امیدیه بود که در پایان این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود میزبان به پایان رسید

رسالت ساری در این دیدار برای پیروزی پای به میدان گذاشته بود و از ابتدای کار توپ و میدان را در اختیار داشت ولی سه موقعیت مسلم گلزنی را در مصاف تک به تک با دروازبان امیدیه از دست داد و در چهار دقیقه مانده به پایان نیمه نخست روی غفلت بازیکنان رسالت این سعید کرمی بود که اولین گل این دیدار را برای نفت امیدیه به ثمر رساند، در ادامه ی کار و در دقیقه پایانی نیمه نخست شوت عماد محمدی به پای هر دو تیرک عمودی دروازه نفت برخورد کرد و به گل تبدیل نشد تا نیمه اول با همان نتیجه یک برصفر به سود امیدیه به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقایق ابتدایی تیم نفت توانست توسط هاشم شیرادی به گل دوم دست پیدا کند و درحالیکه مالکیت توپ و میدان در اختیار نام آوران رسالت ساری بود اما نتیجه کاملا برعکس رقم خورده بود . ایمان احمدی در ده دقیقه پایانی روی به بازی پنج نفره آورد و حملات زیادی را روی دروازه نفت امیدیه انجام داد اما دفاع خوب بازیکنان نفت و عملکرد خوب دروازبانشان مانع از موفقیت نام آوران شد و در بازی پاورپلی هاشم شیرادی توانست روی زیرکی خود دوگل دیگر برای امیدیه به ثمر برساند . فرزاد رعیت هم تک گل نام آوران رسالت ساری را در دقیقه پایانی وارد دروازه نفت امیدیه کرد تا این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود نفت امیدیه به پایان برسد.

نام آوران رسالت ساری علی رغم بازی خوب خود نتوانست پیروز باشد تا پس از هفت هفته این نفت امیدیه باشد که توانسته باشد رسالت را متحمل شکست کند .

گفتنیست نام آوران رسالت هفده امتیازی باقی ماند و در جایگاه پنجم جدول قرارگرفت . رسالت هفته آینده در ساری میزبان خالص سازان زنجان خواهد بود

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی