امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اینکه شما قهرمان را در زمین خودش ببرید نشان می دهد تیم ما واقعا توانایی لازم را داشته که خیلی بهتر از این در بازی های قبلی ظاهر شود.

به گزارش دریای ورزش“، لوکا بوناچیچ در مورد مسابقه با نساجی اظهار داشت: هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی را مقابل نساجی نداریم. چون جایگاهی که داریم به ما اجازه نمی‌دهد در بازی فردا جدی نباشیم. تیم ما توانایی لازم فنی را دارد که فردا بتوانیم نتیجه بسیار خوب و مورد نظرمان را بگیریم.

وی ادامه داد: با توجه به امکانات آنالیزی و اطلاعاتی که در دست داریم، نساجی را می شناسیم. از مهاجمان بسیار خوبی برخوردار هستند. آنها قدرتی و جنگنده بازی می کنند،در گیر می شوند و پاس های بلند و مستقیم زیاد می دهند. از طرفی ضعف هایی هم دارند که تلاش می کنیم از ‌آن ها استفاده کنیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص برد پرسپولیس عنوان کرد: فکر می کنم خود بازیکنان ما متوجه شدند کیفیت لازم را دارند که حتی پرسپولیس را هم در خانه ‌اش ببرند و این را ثابت کردند. در واقع توانایی ‌هایی داشتند که خودشان هم نتوانستند از ابتدای لیگ از آن استفاده کنند که در آن بازی خوشبختانه اتفاق افتاد.

این مربی افزود: اینکه شما قهرمان را در زمین خودش ببرید نشان می دهد تیم ما واقعا توانایی لازم را داشته که خیلی بهتر از این در بازی های قبلی ظاهر شود.

بوناچیچ در مورد وضعیت ذوب آهن تصریح کرد:‌ ما برای بازی فردا بدون توجه به مشکلاتی که به خاطر نداشتن بعضی از بازیکنان داشتیم کاملا آماده هستیم.

بوناچیچ ادامه داد: برای بازی فردا آماده و امیدوار هستیم. خیلی امیدوارم بازیکنان همه وظایف محوله را به نحو احسن انجام بدهند.

وی در مورد بازی در چمن مصنوعی مقابل تیم نساجی گفت: نساجی با توجه به اینکه تنها تیمی است که در چمن مصنوعی بازی می‌کند، به نوعی یک برتری از قبل در جیبش دارد. این تیم به بازی در چمن مصنوعی عادت دارد اما ما نداریم. ما همیشه روی چمن طبیعی تمرین می‌کنیم و خیلی راحت نیست که شما ناگهان همان کار را به نحو احسن روی چمن مصنوعی انجام بدهید. ولی به هرحال قانونی است که گذاشته شده و ما هم مثل بقیه تیم ها باید بازی را انجام بدهیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی