امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  امیرخانلو : پیشرفت تنیس در گرو همدلی  ؛ همگانی کردن تنیس و توجه به آموزش و جذب مربيان اهداف ماست.

به گزارش دریای ورزش“، رئيس جديد هيات تنيس ساری در نخستین نشست با اعضا ، توسعه همگاني، توجه به باشگاه‌داران و ورزشکاران در تمامی رده های سنی، ايجاد فضاي مناسب در بوستان‌ها به تنيس ، توجه به آموزش و جذب مربيان و توجه به بخش بانوان و برگزاری منظم مسابقات و لیگ‌ها را از رئوس برنامه هاي خود اعلام كرد.

امیرخانلو افزود: در مقوله ورزش قهرماني نيز به دنبال جذب مربيان قوي خواهيم بود و به شدت با بازيكن سالاري در اين حوزه مبارزه مي كنم.

رئيس جدید هیات تنیس ساری گفت: بسط و گسترش ورزش تنیس، فعال کردن همه باشگاه‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب اسپانسر از جمله برنامه‌های این هیات است.

رئیس هیات تنیس ساری گفت: اخلاق مداري و هماهنگي با ساير دستگاه ها و بخش ها از جمله اولويت هاي اصلي هيات بوده است كه بر همين اساس تيم ها و باشگاه های شهر در رقابت ها و مسابقات استانی و كشوري با حمايت هاي مادی و معنوی حضور پيدا خواهند کرد.

سعید امیرخانلو مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان تنیس، ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با اداره ورزش و جوانان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

او استعدادیابی، تلاش برای راه‌اندازی و افتتاح زمین‌های جدید تنیس، تلاش برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی به میزبانی ساری و اختصاص تایم‌های رایگان برای علاقه‌مندان به این ورزش را از جمله دیگر برنامه‌های این هیات در شهر ساری ذکر کرد.

گفتنیست؛ در حاشیه نخستین نشست رئیس هیات تنیس ساری با اعضای هیات که شامگاه سه شنبه ۵ شهریور برگزار شد، وهاب کشیری با حکم امیرخانلو بعنوان دبیر هیات تنیس شهر ساری منصوب شد.

 

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی