امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، عضو تیم ملی کشتی فرنگی در جهانی ۲۰۱۹ گفت: انگیزه‌های من سر جایش هست و چیزی برایم با تعویق المپیک تغییر نکرده، فقط زمان برگزاری المپیک تغییر کرده و من به هدفم فکر می‌کنم.

به گزارش دریای ورزش“، محمدهادی ساروی در مورد وضعیت تمریناتش اظهار داشت: فعلا که در آمل تمرین می‌کنیم. باشگاه‌های بدنسازی باز شدند اما سالن‌های کشتی نه، به همین دلیل زیر نظر مربیانم قاسم رضایی و حسین‌زاده تمرین می‌کنم.

وی در مورد لیگ فرنگی نیز ادامه داد: من با ایران مال قرارداد دارم. باید دید شرایط به چه شکل پیش می‌رود و آیا فدراسیون می‌تواند مسابقات را برگزار کند.

این فرنگی‌کار آملی در خصوص اینکه آیا در ۹۷ کیلوگرم قادر به کسب سهمیه المپیک خواهیم بود؟، خاطرنشان کرد: داشتیم برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه آسیایی آماده می‌شدیم که کرونا آمد و هم اردوی ما را لغو کرد و هم مسابقات را. ما باید اول سهمیه المپیک را در این وزن بگیریم و بعد به فکر مدال المپیک باشیم.

ساروی اضافه کرد: من همه تلاشم را خواهم کرد که اگر نماینده ایران در مسابقات گزینشی بودم، سهمیه را بگیرم. بعد هم آرزوی هر ورزشکاری است که بتواند به مدال المپیک برسد و برای من هم این یک انگیزه بزرگ است. امیدوارم اول بتوانیم در همان گزینشی نخست که فروردین ماه برگزار می شود سهمیه بگیریم.

ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در جهانی نورسلطان در مورد شانسش برای کسب دوبنده تیم ملی در این وزن گفت: همه چیز بستگی به شرایط امسال و کرونا دارد. اگر قرار باشد انتخابی برگزار شود که طبیعتا همه چیز در مسابقه مشخص می‌شود و من هم کشتی خواهم گرفت. اگر هم شرایط بگونه‌ای باشد که نشود انتخابی برگزار کرد که کادرفنی تیم ملی تصمیم نهایی را می‌گیرد.

محمدهادی ساروی در پایان تاکید کرد: انگیزه‌های من سر جایش هست و چیزی برایم با تعویق المپیک تغییر نکرده، فقط زمان برگزاری المپیک تغییر کرده و من به هدفم فکر می‌کنم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی