امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، در نشست خبری مالکان باشگاه رایکا بابل عنوان شد : رایکا‌ برنامه های بلند مدتی برای تیمداری خواهد داشت ؛ توجه ویژه ای به تیم های پایه باشگاه داریم .

به گزارش دریای ورزش“، پیمان منیری و علی اکبر جعفرنژاد مالکان باشگاه رایکا بابل طی نشستی خبری در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آن ها پاسخ دادند که مشروح صحبت‌ هایشان را در ادامه خواهید خواند:

پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا‌ بابل در ابتدا اظهار داشت:عرض سلام و ادب خدمت تمامی دوستان عزیز و مفتخریم که در جمع شما عزیزان هستیم و پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

وی در ادامه افزود:این جلسه قرار بود پیش از شروع فصل برگزار شود اما متاسفانه به دلیل مشخص نبودن زمان شروع لیگ امکان برگزاری این جلسه فراهم نبود‌.

منیری در رابطه عدم حضور هواداران نیز گفت:همانطور که می دانید این روزها امکان حضور در ورزشگاه ها برای هواداران تیم ها وجود ندارد و امیدواریم با از بین رفتن ویروس کرونا بار دیگر مالکین اصلی باشگاه رایکا بابل را که همیشه و همه جا پشتیبان تیم خود هستند در ورزشگاه هفتم تیر بابل مشاهده کنیم.

در ادامه علی اکبر جعفر نژاد یکی دیگر از مالکان باشگاه رایکا‌ بابل در ابتدا بیان داشت:خدمت همه شما خبرنگاران عزیز خیز مقدم می گویم و خوشحالم که این شرایط فراهم شد تا این نشست خبری برگزار شود.

وی در ادامه افزود: همانطور که جناب آقای منیری عرض کردند صاحبان اصلی این باشگاه هواداران این باشگاه هستند و ما از ابتدا نیز تنها بخاطر صاحبان اصلی این باشگاه پا به این منصب گذاشتیم.

هدف گذاری های باشگاه از ابتدای حضور شما

پیمان منیری:ما فصل پیش به دلیل کمبود زمان حتی فرصت این را نداشتیم که به هدف فکر کنیم و طی چند روز با بازیکنانی که هنوز تیمی را انتخاب نکرده بودند تیمی بستیم که تنها در مسابقات لیگ یک حاضر شود.
اما این فصل برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است و ما توجه ویژه ای به تیم های پایه ی باشگاه داریم و امیدواریم بازیکنان سر شناسی از تیم های پایه ی باشگاه به فوتبال ایران معرفی کنیم و طی جلسه ای ک با اقای دست نشان داشته ایم برای جام حذفی برنامه های ویژه ای خواهیم داشت و قطعا یکی از تیم های مدعی این جام خواهیم بود و بار دیگر میگوییم که هدف اصلی مجموعه رایکا ساختن یک تیم قدرتمند و در حد و اندازه نام بابل است و از کادرفنی بسیار با دانشی نیز بهره میبریم و نکته ی بسیار مثبت این کادر بومی بودن آن ها است.

برنامه برای ترمیم زیرساخت های ورزشگاه شهدای هفتم تیر

ما بخش خصوصی هستیم و قطعا بخش خصوصی باید تمامی هزینه ها و مخارج را خودش پرداخت کند و یک نکته مهم را باید یادآور شویم که ما از مسئولین مربوطه هیچ نوع انتظار مالی نداریم و فقط می خواهیم در کنار تیم ما باشند تا ما نیز با وجودشان دلگرمی داشته باشیم و طی نشستی که با اقای رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران داشتیم از ایشان خواستار این شده ایم که یک ورزشگاه در اختیار ما قرار بدهند تا ما آن را تجهیز کنیم تا باشگاه بزرگ رایکا مشکلی در طول فصل برای میزبانی رقابت ها نداشته باشد.

بزرگترین چالش هایی که مجموعه رایکا با اون روبرو است

یکی از اصلی ترین مشکلات باشگاه مردمی رایکا بدهی هایی هست که از زمان خونه به خونه بجای مانده است که از پنج میلیارد تومان به حدود هفت میلیارد افزایش پیدا کرده است اما قطعا باشگاه رایکا یکی از پرهوادار ترین تیم های لیگ یک و فوتبال ایران محسوب می شود.

اهداف و برنامه های باشگاه در رابطه با طرح های هواداری

طبق بخشنامه ای که از سوی سازمان لیگ صادر شد ما از این فصل چیزی بنام کانون هواداران نداریم و در برنامه های باشگاه ما انتصاب یک مسئول فرهنگی در باشگاه می باشد که تا روزهای آینده مسئول آن منصوب خواهد شد و یکی دیگر از اقدامات ما در حوزه هواداری صدور کارت های هواداری برای هواداران پرشور خود خواهد بود و در کل باید عرض کنیم که برنامه های خاص و متنوعی را در این زمینه خواهیم داشت.

کمک های مسئولین شهری و استانی از تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور

در همه استان ها و شهرها به تیم های ورزشی کمک های بسیار خوبی می شود اما امیدواریم در مازندران و بابل نیز این اقدام انجام شود و اگر بخواهیم یک مثال بزنیم میتوانیم به تیم شهروند ساری اشاره کنیم که حدود ۱۰ سال اخیر کمک های مادی و معنوی بسیار زیادی از سوی شهرداری و شورای شهر ساری به این تیم شده است که جای تحسین دارد و امیدواریم که در شهر ما نیز مسئولان حداقل در کنار تیم خود حضور داشته باشند که خوشبختانه در چند روز اخیر صحبت های بسیار خوبی در این زمینه انجام شد و آقای بهروان و دکتر رنگرز اقدامات خوبی انجام شده است که از آنها تشکر و قدردانی می کنیم.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی