امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم کاله مازندران از ساعت ۱۶:۰۰ چهارشنبه در آمل به مصاف تیم شهرداری گنبد خواهد رفت.

به گزارش دریای ورزش“،  هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، عصر چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از جذاب ترین دیدارهای این هفته، تیم جوان کاله آمل در سالن پیامبراعظم(ص) آمل، مقابل شهرداری گنبد قرار می‌گیرد.

شاگردان بهروز عطایی که در بازی گذشته با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم قدرتمند پیکان تهران گذشتند، این هفته نیر در آمل از تیم شهرداری گنبد میزبانی می‌کنند.

نکته قابل توجه این دیدار، حضور رسول آقچلی بازیکن سابق تیم کاله مازندران در تیم شهرداری گنبد بوده و در تیم کاله نیز حضور اسماعیل مسافر، دریافت کننده گنبدی این تیم جالب توجه بوده که باید در مقابل همشهری های خود قرار گیرد.

با کسب پیروزی در دیدار با پیکان تهران، شاگردان بهروز عطایی عزم خود را جزم کردند تا با حمایت هواداران پرشور خود بتوانند یک پیروزی خانگی ارزشمند دیگر را نیز کسب تا کار آسانی برای حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ایران در پیش داشته باشند.

مبین مظلوم سرعتی زن آملی تیم کاله در این دیدار خانگی با رای کمینه انضباطی محروم بوده و نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند.

تیم والیبال کاله آمل با کسب ۱۲ پیروزی و ۹ شکست ۳۴ امتیازی است و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد و در آنسوی میدان نیز تیم شهرداری گنبد با کسب ۱۱ پیروزی در رده هفتم جدول رقابت های لیگ برتر والیبال حضور دارد./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی