امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۴:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت:ما شناخت خوبی از نساجی داشتیم و خیلی زود روی موضوعی که کار کرده بودیم به گل رسیدیم.

به گزارش دریای ورزش“،  محمد سعید اخباری در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار داشت: بازی خوب و جاندار و محکمی بود.ما شناخت خوبی از نساجی داشتیم و خیلی زود روی موضوعی که کار کرده بودیم به گل رسیدیم. شرایط دو تیم باعث ایجاد استرس شده بود ولی در کل تیم حریف روی پرتاب اوت دستی به گل رسید.

وی افزود: هر دو تیم آنقدر استرس داشتند که تیم حریف با تمام احترام به حریف به توپ‌های مستقیم رو آوردند. مصدومیت با صفا کمی نظم تیم ما را به هم ریخت ولی تعجب کردم چرا داور مهرداد بایرامی را در آن صحنه اخراج نکرد. شاید اگر این اتفاق می‌افتاد نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

مربی ماشین سازری با اشاره به مصدومیت بابایی گفت: من از بازیکنانم خیلی راضی هستم و به جز یک صحنه که روی اوت دستی غفلت کردیم ولی بازیکنان ما خیلی خوب تلاش کردند و جنگیدند. این هم از برنامه ریزی سازمان لیگ است که دو هفته پیاپی در چمن مصنوعی بازی کردیم و یک لشکر مصدوم روی تیم ما ماند. امیدوارم که استان مازندران با تماشاگرانی که روی پشت بام تیمشان را تشویق می کردند روزی صاحب یک زمین خوب شوند.

سرمربی ماشین سازی در خصوص اینکه ایا قبول دارد بازیکنانش وقت کشی می کردند گفت: من اصلا این موضوع را قبول ندارم و دوست ندارم در مورد تیم ما این برداشت شود. تیم من ۲ بازیکن مصدوم داد و دیدید که ۲ تعویض اجباری داشتیم. تیم ما در تمام دقایق بازی در این زمین جنگید و خودتان می‌دانید بازی در زمین چمن مصنوعی خود به خود باعث ایجاد مصدومیت بازیکنان می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی کردن امین رضایی دلیل فنی داشت یا خیر گفت: او یکی از بهترین گلرهای ایران است و مطمئنا در ۳ سال اینده به تیم ملی می‌رسد. او مصدومیتی جزئی داشت که ما نخواستیم تشدید شود ضمن آنکه ما ۲ دروازه بان خوب داریم و اسلامی هم کاپیتان و بزرگتر تیم ما است.

اخباری در خصوص اینکه  آیا هنوز سرمربی موقت است یا دائمی شده است عنوان کرد: هنوز حکم خاصی به من ندادند ولی مسائل فنی را تفویض اختیار کرده‌‌اند. به هر حال مسئولیت فنی این تیم با من است. در بقای این تیم شک نکنید، تیمی که خوب می‌جنگد و موقعیت می‌سازد و موقعیت به حریف کم می دهد شایستگی ماندن در لیگ را دارد و مطمئنا پیروزی های این تیم شروع خواهد شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی