امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران:یکی از بازی سخت ما در طول این فصل خواهد بود که امیدواریم با دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش دریای ورزش“، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با شاهین بوشهر در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم فردا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم . شاهین دچار تغییر تحولات خاصی شده و آماده یک بازی سخت هستیم.

وی تصریح کرد: با باخت هفته قبل مقابل سایپا شرمنده هوادران شدیم و لی برای جبران نیاز مبرم به برد فردا داریم گرچه کاری سخت است ولی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم.

سرمربی نساجی در خصوص غایبین فردا تیمش هم اذعان داشت: محروم نداریم ولی پروسه سرما خوردگی باعث شده چند بازیکن دچار مشکل شوند ولی برای یک بازی سخت اماده ایم و این را به بازیکنان نیز یادآور شده ایم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما خدا را شکر شروع خوبی داشتیم خوب پیش می رفتیم ولی اتفاقاتی که افتاد باعث شد روند کارمان کند شود ولی با درک این شرایط حتی در خانه هم که می باختیم هوادران راضی بودند ولی اگر به شرایط فوتبالی مورد نظر دست یابیم قطعاً حریف سختی خواهیم بود.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگاری درخصوص دربی سرخابی امروز تصریح کرد: من سعی می‌کنم روی کار خودم تمرکز کنم، تمام فکر و ذکرم، دربی من، بازی فرداست، حساسیت و سختی ما اینجاست و می‌دانم فردا تماشاگران خوبی می‌آیند، بوشهر تماشاگران خوبی مثل قائمشهر دارد، خوب تشویق می‌کنند و تمرکزشان روی تیم خودشان است، خاطرم هست زمانی که آقای ویسی با تیم شاهین به قائمشهر آمدند، تماشاگران ما مهمان‌نوازی کردند، این فرهنگ را باید جا بیندازیم، ضمن احترام به تیم مقابل، کار خودمان را انجام دهیم، کاری که در قائمشهر انجام می‌شود، در بوشهر هم همینطور چنین شرایطی را داریم، بوشهر هم می‌تواند پایگاه خوبی برای ارتقای فرهنگ فوتبال ما باشد.

وی در خصوص رزومه مربیگری اش هم بیان داشت: سعی کرده ام دست روی زانوی خودم بزارم و از لیگ دو شروع کردم و در پروسه سه ساله سیاجامگان را به لیگ برتر آوردیم که این حاصل گذاشتن وقت برای کارم بوده که این را به بچه های تیمم گفته ام و همیشه سعی کرده ام خودم را به روز کنم تا به هدفم برسم.

رضا مهاجری در خصوص جذب بازیکن بوشهری تیمش هم اظهار داشت: حسین ماهینی از زمانی که استقلال اهواز بود من مربی اش بودم و شروع فوتبالش با من بود و خیلی هم تلاش کردم تا ایشان را جذب کنم و به این انتخاب افتخار می کنم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی