امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۲:۱۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و بانوان پیش از حضور در مسابقات انتخابی المپیک اردوی مشترکی با تیم‌های مجارستان و ترکیه برگزار خواهند کرد.

 به گزارش دریای ورزش“، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران برای آماده سازی این تیم جهت حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک متقاضی اردوی آماده سازی با مجارستان شده است.این موضوع موافقت فدراسیون تنیس روی میز و ریاست این فدراسیون را به همراه داشته است. بر این اساس قرار است مجارستانی‌ها که سال گذشته در کمپ تمرینی خود میزبان ملی پوشان ایران بودند، پیش از سفر تیم ملی کشورمان به قطر به تهران سفر کنند و اردوی مشترک حداقل یک هفته‌ای با پینگ پنگ بازان اردونشین ایران داشته باشند.

هماهنگی برای تعیین زمان دقیق حضور تیم ملی تنیس روی میز مجارستان در تهران و اردوی مشترک با تیم ملی ایران از طریق سرمربیان دو تیم در حال انجام است.

دیگر اینکه فدراسیون تنیس روی میز برای تیم ملی بانوان و حضور این تیم در رقابت‌های گزینشی المپیک هم تمرین مشترک با ترکیه را پیش بینی کرده است. این فدراسیون قصد دارد پیش از اعزام بانوان به قطر و در تهران میزبان ترک‌ها باشد تان به روند آماده سازی ملی پوشان بانوان کشورمان کمک کنند.

مسابقات تنیس روی میز گزینشی المپیک طی دو مرحله در قطر برگزار می‌شود. ابتدا این رقابت‌ها به صورت قاره‌ای طی روزهای ٢٣ تا ٢٥ اسفندماه در سطح قاره آسیا برگزار می‌شود. بلافاصله پس از اتمام این مسابقات، پینگ پنگ بازانی که سهمیه المپیک در اختیار ندارند رقابت خود را در سطح جهانی برای کسب سهمیه دنبال می‌کنند.

طبق نتیجه رقابت‌های انتخابی تیم ملی که سال گذشته برگزار شد نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و شیما صفایی نمایندگان ایران در رقابت‌های انتخابی گزینشی المپیک هستند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی