امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم کیان بابل مقابل نود ارومیه به برتری دست یافت.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه کیان سام بابل؛ از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه امروز دو تیم امید نود ارومیه و کیان بابل در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، بابلی‌ها موفق شدند با نتیجه ۴-۱ حریف خود را شکست دهند.

این بازی که با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد، ابتدا تیم نود ارومیه توسط فرزاد نبی‌زاده به گل رسید. بازیکنان جوان کیان دو دقیقه بعد بر روی کار تیمی خود، محمدجواد رضانژاد را درون محوطه جریمه صاحب توپ کردند که خطای پنالتی مدافع حریف سبب شد تا حامد علیزاده گل اول کیان را به ثمر برساند تا بابلی‌ها با شکست به رختکن نروند.

در نیمه دوم اما نوبت به دیکته کردن سطح فوتبال بابل بر ارومیه بود. محمدجواد رضانژاد با حرکتی زیبا توپ را به تور دروازه نود چسباند تا بابلی‌ها خود را برای بردی پرگل آماده کنند. پس از چند دقیقه، ایمان جامعی جوان‌ترین بازیکن کیان، با شوتی سرکش و مهارنشدنی توانست گل سوم کیان را به ثمر برساند تا خیال کادرفنی را برای این برد خارج از خانه راحت کند.

درحالی‌که حاضرین در ورزشگاه در فکر گل زیبای جامعی بودند، علی محمدی مهاجم بلندقامت و گلزن تیم کیان تیر خلاص را بر پیکره تیم حریف وارد آورد تا در روز برفی ارومیه، بابلی‌ها با بردی قاطع به شهر بهارنارنج باز گردند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی