امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم کیان بابل مقابل شهرخودرو بانتیجه ۲-۲ متوقف شد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه کیان سام بابل؛ از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور دو تیم کیان بابل و شهرخودرو مشهد در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی ۲-۲ رسیدند.

پیش از آغاز بازی، در اتفاقی عجیب داور مسابقه مشخص نشده بود و این موضوع سبب شد تا همه چیز تحت‌الشعاع این موضوع قرار بگیرد. بازی با حملات تیم شهرخودرو آغاز شد. بازی مستقیم این تیم در همان نیمه اول جواب داد و روی ارسال از نقطه کرنر، توپ به پای رضا مستعلی‌پور اثابت کرد و گل اول شهرخودرو صورت گرفت. در ادامه و بر روی سانتر حامد علیزاده، دفع توپ ضعیف گلر حریف سبب شد تا آرین کیانیان با جایگیری مناسب، دروازه شهرخودرو را باز کند تا دو تیم با تساوی وارد رختکن شوند.

نیمه دوم با حملات فراوان کیان آغاز شد اما برخلاف جریان بازی، شهرخودرو بر روی ارسال توپ از کناره‌های زمین و سردرگمی مدافعان و گلر کیان، سانتر رضا مستعلی‌پور مستقیما وارد دروازه شد تا شهرخودرو ۲-۱ از کیان پیشی بگیرد. کیان پس از این گل، سراسر حمله شد و بازی هجومی تیم کیان با پرتاب اوت بلند جواد رضانژاد و تصاحب توپ توسط حامد علیزاده، کاپیتان کیان با پاسی زیبا، علی محمدی را صاحب توپ کرد و محمدی با دریبل مدافع حریف، با پای راست دروازه شهرخودرو را برای بار دوم گشود.

در نهایت تلاش دو تیم برای زدن گل سوم نتیجه‌ای در بر نداشت و با این تساوی، هر دو تیم ۸ امتیازی شدند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی