امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ۱۴ والیبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دعوت شدند.

به گزارش دریای ورزش“، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران ۷۵ بازیکن را به سه اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد که از این تعداد ۱۴ بازیکن از باشگاه‌های هراز آمل و هورسان رامسر هستند.

اردو‌های انتخابی تیم والیبال نوجوانان ایران از روز دوشنبه ۱۳ بهمن در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز می‌شود و سرمربی این تیم ۷۵ بازیکن را به سه اردوی انتخابی دعوت کرد.
در بین بازیکنان دعوت شده رسول نکویی، ایلشن داودی پور، علی غلامی، آرش صبا، محمدرضا جعفری، عرفان نوروزی، علیرضا جعفرزاده و پوریا حسین خانزاده از تیم هراز آمل هستند.
محمدعلی لزگی، عرشیا ریاضیان، رضا صاحبی، یونس امین، محمدرضا شریف زاده و سالار قلی پسندی از تیم هورسان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
برای رعایت دقیق و بهتر شیوه نامه‌های بهداشتی، اردو‌ها در سه مرحله برگزار خواهد شد و ۲۵ بازیکن در هر اردوی انتخابی که به مدت سه روز برگزار خواهد شد دعوت شدند.
اردوی نخست از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۲ بهمن با ورود بازیکنان به خوابگاه فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز خواهد شد و تمرینات تا ۱۵ بهمن در آکادمی ملی المپیک (مجموعه ورزشی انقلاب تهران) پیگیری خواهد شد. همچنین اردوی دوم از ۱۶ تا ۱۹ بهمن و اردوی سوم از ۲۰ تا ۲۳ بهمن پیگیری می‌شود.
بازیکنان دعوت شده به این سه اردو، از نفرات برتر لیگ برتر نوجوانان و انتخابی از برخی استان‌ها هستند. بر اساس اعلام سرمربی تیم والیبال نوجوانان پسر با توجه به این که روند انتخاب بازیکنان شایسته استان‌ها ادامه دارد، دو اردوی دیگر انتخابی تا پایان بهمن‌ ماه برگزار می‌شود و نفرات جدیدی به این اردو‌ها دعوت خواهند شد.
جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان است که این رقابت‌ها از دوم تا یازدهم شهریور سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی