امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، با رای اعضای مجمع انتخابات، رئیس هیات هندبال مازندران برای ۴ سال انتخاب شد.

به گزارش دریای ورزش“، مجمع انتخابات هیات هندبال استان مازندران با حضور دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر اعضای مجمع در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

پس از صحبت های ۸ کاندیدای حاضر در انتخابات، فرآیند اخذ رای برگزار شد و مهدی معصومی شوب با کسب ۹ رای و برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات هندبال انتخاب شد.
محسن بیگلر پور عمرانی ۴ رای و ابوالفضل رضازاده نیز ۴ رای کسب کردند.
دکتر پاکدل در جمع اعضای مجمع با ابراز خرسندی از حضور در استان قهرمان پرور مازندران گفت : مسائل فرهنگی، تنش و درگیری برای ورزش آسیب زا و موجب عقب ماندگی است.
رئیس فدراسیون هندبال در ادامه افزود؛ پیشرفت و توسعه هندبال در گرو همدلی و همکاری همه ی اعضاء است و معتقدم هندبال مازندران با توجه به ظرفیت های موجود و تعداد زیاد شهرستان ها، آنگونه که باید به جایگاه خود نرسیده و امروز باید هندبال این استان ، قطب هندبال کشور باشد .
وی تفاهم ، همکاری و تعامل با دانشگاه ها و آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت؛ نگاه ویژه دستگاه ورزش و جوانان نیز می تواند در توسعه زیرساخت برای این رشته مهم ورزشی تاثیرگذار باشد.
دکتر پاکدل ضمن تبریک به رئیس جدید هیات هندبال مازندران تاکید کرد : استفاده از ظرفیت نخبگان و پیشکسوتان، برگزاری کلاس های آموزشی مربیگری، داوری و دانش افزایی و توجه به زیرساخت ها در رشد و توسعه این ورزش بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
دکتر رنگرز نیز در این مجمع با تقدیر از حضور رئیس فدراسیون هندبال در مازندران بیان داشت؛ رئیس جدید هیات هندبال می تواند با استفاده از همه ظرفیت های موجود و بدور از خط کشی ها و مسائل حاشیه ای و با تکیه بر همدلی، اتحاد، و برنامه محوری ، هندبال مازندران را به جایگاه شایسته خود برساند .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تشکر از زحمات شکیبافر و اکبری در زمان مسئولیت شان، انتخاب آقای معصومی شوب را به وی تبریک گفت و افزود؛ این استان می تواند چه در هندبال سالنی و چه هندبال ساحلی ورزشکاران مستعد زیادی را کشف و معرفی کند که لازمه آن همدلی و اتحاد و بکارگیری از ظرفیت های مختلف ازجمله حامیان مالی و اسپانسری برای حرکت به سمت توسعه است.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی