امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: نتایجم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و مسئولان تیمی که در لیگ فرانسه برایشان بازی می‌کنم، از من خیلی راضی هستند.

 به گزارش دریای ورزش“، نیما عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان درباره آخرین شرایطش اظهار داشت: وضعیتم در حال حاضر خوب است، چرا که در کوران مسابقه هستم. من هر هفته در فرانسه بازی می‌کردم و خدا را شکر نتایجم تاکنون در این لیگ خوب بوده است. من ۱۰ برد کسب کرده‌ام، نتایج نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و مسئولان تیم از من خیلی راضی هستند.وی افزود: من و نوشاد عالمیان پیش از بازگشت به ایران، هر روز تمرینات خود را در کمپ خودمان در فرانسه انجام می‌دادیم و امیدوارم در نهایت بتوانیم در انتخابی المپیک موفق به کسب سهمیه شویم.

ملی‌پوش تنیس روی میز درباره شرایط برگزاری لیگ برتر گفت: با وجود کرونا، لیگ در وضعیت خوبی انجام می‌شود و از این بابت خوشحالم، چون بازیکنان هم به حق و حقوق‌شان می‌رسند. تیم فراسنج هم تیمی خوبی است و مدیران و مسئولانش تیم خوبی را جمع و جور کرده‌اند که ان‌شاءالله نتایج خوب ادامه پیدا کند.

عالمیان درخصوص درباره مسابقات انتخابی المپیک که ابتدا قرار است بین بازیکنان آسیای میانه برگزار شود، عنوان کرد: حریفانی از ازبکستان و قزاقستان هستند که شرایط خوبی دارند. سایر بازیکنان معمولی هستند و در واقع رقابت بین من و نوشاد و آن دو بازیکن است.

وی در پاسخ به این سوال که انتظارات برای کسب سهمیه المپیک، باعث افزایش فشار بر روی او و برادرش نمی‌شود؟ گفت: فشار زیاد است، ولی باید به این نکته توجه کرد که شرایط کسب سهمیه نسبت به قبل سخت‌تر شده و سهمیه‌ها هم کم شده است، به‌طوری‌که از آسیای میانه فقط یک نفر سهمیه می‌گیرد و یک نفر هم در مسابقات انتخابی جهانی به این مهم دست خواهد یافت. ما باید تلاش کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی