امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مصاف نساجی و سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی به سود شاگردان الهامی تمام شد.

به گزارش دریای ورزش“،  در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حدفی، نساجی از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائم شهر از سایپا پذیرایی کرد که این دیدار در وقت‌های معمول گلی در بر نداشت و بازی برای تعیین تیم پیروز، راهی وقت‌های اضافه شد.

شاگردان الهامی و صادقی در وقت‌های اضافه هم با وجود خلق موقعیت‌های معدود، قادر به گلزنی نبودند و ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز میدان بود. در نهایت شاگردان الهامی با پیروزی ۸ بر ۷ در پنالتی‌ها به دور بعد جام حذفی صعود کردند.

در حالی که در ابتدا، سایپا با فرصت‌سوزی صادق بارانی و حسین مالکی در ضربات پنالتی دوم و سوم خود از رقیب عقب افتاده بودند، در ادامه علی آل‌کثیر و اکبر صادقی پنالتی‌های نساجی را از دست دادند تا دو تیم در پنج پنالتی نخست برابر شوند. در ضربات هفتم مجتبی بیژن پنالتی نساجی و رضا جعفری پنالتی سایپا را از دست دادند. کار به ضربه پنالتی یازدهم و قرار گرفتن دروازه‌بان‌ها پشت توپ رسید که جلالی‌راد برای نساجی گل زد اما کوروش ملکی نتوانست تا ضیافت پنالتی‌ها ۸ بر ۷ به سود نساجی تمام شود.

با این نتیجه، شاگردان الهامی به جمع ۱۶ تیم نهایی مسابقات راه یافت و در این مرحله حریف خود را با برگزاری قرعه‌کشی خواهد شناخت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی