امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رحمان عموزاد ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان پس از کسب طلای جهانی گفت: فقط برای قهرمانی و کسب مدال طلا به رقابت های قهرمانی جوانان جهان آمده بودم.

به گزارش دریای ورزش“،  رحمان عموزاد ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم تیم جوانان پس از کسب مدال طلا در جهانی روسیه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: خیلی خوشحالم که در جهانی روسیه توانستم مدال طلا کسب کردم و دل مردم را شاد کنم و امیدوارم در رقابت های جهانی نروژ هم مدال آوری کنم تا بار دیگر حتی برای ذرره ای مردم را خوشحال کنم.

عموزاد اظهار داشت: فقط برای کسب مدال طلا به روسیه آمده بودم و می خواستم قهرمان شوم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد و احساس خیلی خوبی دارم.

قهرمان جوانان جهان افزود: این موفقیت نتیجه آنالیزهای کادر فنی و مربیانم بود که توانستم با انجام دستورات تاکتیکی که به من دادند روی سکوی اول بروم.

عموزاد درباره رقابت بعدی که شرکت خواهد کرد هم گفت: مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم و هر جا کادر فنی صلاح بدانند، کشتی می گیرم و تمام تلاشم را برای مدال آوری انجام می دهم. مسابقات بعدی ام در جهانی بزرگسالان نروژ است که امیدوارم بتوانم یک مدال خوب کسب کنم.

عموازد با اشاره به الگویش در کشتی خاطرنشان کرد: الگویم حسن یزدانی است، کشتی گیر با اخلاقی است و امیدوارم بتوانم راهش را ادامه بدهم.

وی در پایان درباره اینکه چطور شد کشتی را انتخاب کرد، هم گفت: کشتی را به واسطه بردار بزرگترم فرزاد که قهرمان آسیا شد، از نونهالی شروع کردم و به این رشته علاقه پیدا کردم و تا جایی که بتوانم مدال بگیرم، کشتی را ادامه می دهم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی