امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۲۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی فرنگی معتقد است مثل تمامی ورزشکاران آرزوی حضور در المپیک را دارد و برای رسیدن به هدفش از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 به گزارش دریای ورزش“،  یکی از فرنگی‌کاران موفق تیم ملی کشتی ایران که در رقابتهای گزینشی قزاقستان به میدان رفت و توانست سهمیه المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم را کسب کند، محمد هادی ساروی است. کشتی گیر با انگیزه و عنوان داری که پیش از این عناوین قهرمانی آسیا و جهان را هم در فهرست افتخاراتش ثبت کرده و حالا با تمام وجود برای حضور در المپیک تلاش می‌کند.در همین راستا محمدهادی ساروی در حاشیه تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به برنامه‌هایش اشاره کرد و گفت: افتخار شاگردی محمد بنا را دارم. از او درس‌های زیادی آموختم و از تجربیاتش استفاده می‌کنم. امیدوارم از این به بعد موفقیت بیشتری کسب کنم. من در شرایطی در اردوهای قبلی تمرین می‌کردم که وزنم نسبت به حریفان پایین‌تر بود، اما حالا بهتر از قبل هستم. یکی از دلایل موفقیت من هم این بود که بیشتر با مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی گرفتم و طبیعتاً این مسئله در روند آماده سازی من خیلی تأثیرگذار است. البته هم اکنون به وزن ایده آل رسیده‌ام و امیدوارم این روند رو به رشد را حفظ کنم تا بهترین نتیجه را در آینده بگیرم.

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی فرنگی در خصوص اینکه چقدر شانس دارد تا در المپیک هم کشتی بگیرد گفت: هر ورزشکاری آرزوی کسب مدال طلا در المپیک را دارد، اگر من هم به المپیک اعزام شوم، از هیچ تلاشی برای کسب خوش رنگ ترین مدال در توکیو دریغ نمی‌کنم. من در مسابقات گزینشی هم کشتی‌های خوبی گرفتم حریفانی از ازبکستان و چین و قرقیزستان را شکست دادم که همین حریف قرقیز چندی پیش توانسته بود الکسانیان را شکست دهد.

ساروی با اشاره به اینکه تمرینات خوبی در اردوی تیم ملی در حال پیگیری است، تصریح کرد: خوشبختانه بچه‌ها با حضور در اردوی تیم ملی می‌توانند با خیالی آسوده به لحاظ محدودیت‌های کرونایی تمرین کنند. من هم این روزها در کنار تمریناتم، کشتی حریفان اصلی را با کادر فنی پیگیری و آنها را آنالیز می‌کنم تا اگر نماینده کشورمان در المپیک بودم، بهترین کشتی‌ها را ارائه دهم. / مهر

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی