امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  روهام ابوطالبی بعنوان رئیس هیات ورزش های همگانی انتخاب شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی مازندران با حضور خلیلی رئیس فدراسیون و رجبی مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد و اعضای مجمع با ۲۴ رای از ۲۴ رای ماخوذه روهام ابوطالبی را برای یک دوره ۴ ساله بعنوان رئیس این هیات انتخاب کردند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پس از پایان برگزاری انتخابات ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت : به آقای ابوطالبی که توانست رای قاطع مجمع را کسب کند تبریک عرض می کنم و معتقدم در پیشبرد امور هیات های ورزشی باید برنامه های سال قبل بررسی و برنامه های جدید با رفع مشکلات طراحی گردد.

وی با تاکید بر نظارت بر تمام ارکان هیات ها بیان داشت؛ در استفاده از اماکن و تجهیزات و امکانات باید بهره وری را نیز در نظر بگیریم و باید فرهنگ ورزش همگانی را نیز در ذهن مردم ایجاد کنیم. رجبی افزود؛ اگر بتوانیم ذهن و باور انسان ها را تغییر دهیم می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات و تلاش های هیات ورزش های همگانی گفت : در مازندران نیازمند طرح های جدید برای توسعه و همگانی کردن ورزش هستیم و باید مطالعه دقیق روی طرح های ورزش همگانی داشته باشیم تا به اهداف ترسیم شده نزدیک شویم.

خلیلی نیز پس از برگزاری انتخابات با تبریک به روهام ابوطالبی گفت : رای بالای اعضای مجمع کار را برای رئیس هیات سخت تر می کند و رئیس جدید باید با همدلی با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون برای تعالی ورزش های همگانی تلاش کند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با کم تحرکی باید برنامه داشته باشیم افزود؛ برنامه ریزی ابزاری برای تحقق اهداف است و لذا برنامه هیات ورزش های همگانی باید به موقع در اختیار اداره کل و فدراسیون قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به آمارهای نگران کننده چاقی و بیماری های غیرواگیر اظهار داشت؛ می توانیم از ورزش بعنوان پیشگیری کننده در مقابل بیماری های غیرواگیر استفاده کنیم و با نشاط اجتماعی در مقابل آسیب های اجتماعی مقابله کنیم.

خلیلی طرح ملی ورزش و مردم را مورد اشاره قرار داد گفت : برنامه های هیات ورزش های همگانی باید محله محور و برای استفاده عموم مردم و با هدف کم هزینه کردن ورزش باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی