امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مسابقات قایقرانی آبهای آرام انتخابی المپیک در تایلند با کسب تک سهمیه علی آقا میرزایی برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

 به گزارش دریای ورزش“،  مسابقات قایقرانی آب‌های آرام انتخابی المپیک در تایلند با کسب یک سهمیه برای نمایندگان ایران به پایان رسید. در این دوره از مسابقات تیم ایران با ترکیب ۵ ورزشکار برای کسب سهمیه به مصاف رقبا رفت. در این رویداد ده سهمیه المپیک توزیع شد که سهم ایران از آن یک سهمیه کایاک هزار متر مردان توسط علی آقا میرزایی بود.در ماده کایاک هزار متر مردان علی آقا میرزایی نماینده کشورمان توانست در دور مقدماتی و در گروه دوم با حریفانی از قزاقستان، ژاپن، تایلند و کره جنوبی رقابت کرد و با اول شدن در این گروه به فینال راه یافت. میرزایی در فینال این ماده که دقایقی پیش برگزار شد توانست زودتر از رقبا از خط پایان گذشته و با ایستادن بر سکوی نخست جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را بدست آورد.

هدیه کاظمی دیگر نماینده کشورمان در دو ماده ۲۰۰ و ۵۰۰ متر کایاک مسابقه داد. کاظمی در هر دو ماده در دور مقدماتی اول شد و مستقیماً راهی فینال بازی‌ها شد. کاظمی در ماده ۲۰۰ متر پنجم شد و از کسب سهمیه بازماند. وی در ماده ۵۰۰ متر هم در رده سوم ایستاد تا نتواند مجوز حضور در بازی‌های المپیک توکیور را بدست بیاورد.

در کانوی زنان آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده نمایندگان ایران بودند. در ماده کانوی تک نفره زنان آتنا رئوفی به فینال رسید اما در این مرحله در رده ششم ایستاد و از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند. در این ماده نماینده تایلند به عنوان قایق نخست سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کرد.

در ماده کانوی دو نفره زنان تیم دو نفره بانوان ایران در رده سوم ایستاد تا این تیم نیز نتواند راهی المپیک شود.

عادل مجللی نماینده پنجم ایران در این رویداد در ماده کانوی هزار متر مردان در فینال در رده سوم ایستاد تا وی نیز نتواند سهمیه المپیک را دریافت کند.

ایران در ماده‌های کایاک ۲۰۰ متر مردان، کایاک دو نفره هزار متر مردان نماینده‌ای نداشت.

دیگر نماینده ایران محمدنبی رضایی در کانوی مردان در رقابت‌های کاپ دو جهانی و انتخابی نهایی المپیک در روسیه شرکت کند تا بتواند سهمیه المپیک را دریافت کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی