امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، شهردار آمل در دیدار رئیس هیات سوارکاری و رئیس هیات کشتی مازندران در دفتر کارش خواستار تعطیلی تمامی فعالیتهای این دو هیات درسطح شهرستان آمل شد.
به گزارش دریای ورزش“و به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری آمل،سید حمید هاشمی در این دیدار با اشاره به حواشی بوجودآمده در جشنواره اسب رینه با توجه به اعلام وضعیت قرمز شهرستان گفت: در شرایطی که همه تلاش شهرداری آمل و اعضای ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان آمل، هشدار و اطلاع رسانی عمومی مبنی بر برگزار نشدن تجمعات و مهمانی های خانوادگی و رعایت پروتکل های بهداشتی است. چرا برنامه ای با این تعداد تماشاگر برگزار می شود.
رامتین کولائیان رئیس هیئت سوارکاری مازندران در این دیدار گفت طبق دستور و نظر ستاد مبارزه با کرونا و دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان حق برگزارى هیچگونه مسابقه و جشنواره‌اى را نداریم. برگزارى جشنواره ورزشى اسب در رینه آمل بدون هماهنگى هیات سوارکارى استان برگزار شد.
گفتنی است شهردار آمل در دیدار با عسکری محمدیان رئیس هیات کشتی مازندران با اشاره به اینکه مازندران مهد کشتی کشور است، گفت؛ وظیفه همه حمایت از ورزش و ورزشکارن استان است بویژه ورزش کشتی مازندران که در جهان شناخته شده است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی