امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۵۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم‌ پاورلیفتینگ نیروی زمینی ارتش در اولین دوره مسابقات لیگ جهانی پاورلیفتینگ به مقام سوم دست یافت.

به گزارش دریای ورزش“،  اولین دوره مسابقات لیگ جهانی پاورلیفتینگ با حضور رئیس فدراسیون جهانی‌، رئیس کنفدراسیون آسیا و سایر مقامات ورزشی ایران با شرکت هشت تیم به میزبانی استان اذربایجان غربی در شهر ارومیه برگزار شد. در نخستین دوره این مسابقات تیم پاورلیفتینگ نیروی زمینی ارتش که در مسابقات لیگ کشوری به مقام نایب قهرمانی دست یافت و جواز حضور در این رقابت را به دست اورد با کسب دو مدال طلا دونقره و سه برنز به مقام سوم تیمی لیگ جهانی رسید.

چنگیز مسیب زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی‌ ورزشی نزاجا پیرامون کسب این عنوان ارزشمند که در تاریخ تربیت بدنی ارتش بی سابقه بود اظهار داشت؛ به حول قوه الهی توانستیم در دو رشته هندبال و پاورلیفتینگ جهانی شویم و خوشبختانه تیم پاورلیفتینگ نیروی زمینی موفق شد سکوی سوم جهان را به خود اختصاص دهد که یک اتفاق بی سابقه در تاریخ ورزش تربیت بدنی ارتش به ثبت رسید.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش که در محل برگزاری مسابقات حضور داشت و تیم نزاجا را همراهی می کرد در ادامه افزود؛ همانطور که از قبل قول داده بودم سال ۱۴۰۰ ورزش ایران به نام نیروی زمینی ارتش ثبت خواهد شد و قطعا در آینده نیز موفقیت سایر تیم های نزاجا را به اطلاع شما علاقمندان به ورزش میرسانیم.

مسیب زاده در پایان گفت؛ به فرمانده عزیز و توانمند نیروی زمینی ارتش امیر ،سرتیپ‌ کیومرث حیدری تبریک ویژه میگویم که مارا با حمایت های بی دریغشان تشویق کردند تا این اتفاق مهم برای نیروی زمینی به ثبت برسد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات امیر سرتیپ حاجیلو فرمانده قرارگاه شمالغرب، سرهنگ مسیب زاده مدیر تربیت بدنی نزاجا
رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ، رئیس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا ، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش استاندار آذربایجان غربی و دیگر مقامات کشوری و لشگری نیز حضور داشتند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی