امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در هفته ۲۳ لیگ برتر والیبال کشور تیم لبنیات هراز آمل به پلی آف صعود کرد و تلاش هورسان برای بقا در جدول رده بندی ادامه دارد.

 به گزارش دریای ورزش“،  هفته بیست‌و‌سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه با هفت دیدار در شهر‌های سیرجان، ورامین، یزد، گنبد، رامسر، تهران و گرگان پیگیری شد و نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها در مصاف با حریفانی از ورامین و ارومیه پیروز شدند.تیم لبنیات هراز آمل با برتری ۳ بر یک مقابل شهرداری ورامین صعود خود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال را قطعی کرد.

شهرداری ورامین ست اول را بهتر آغاز کرد و هفت امتیاز پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان هراز به جریان بازی برگشتند ولی در نهایت شهرداری ورامین۲۸ بر ۲۶ به برتری رسید.

در ادامه لبنیات هراز موفق شد جریان بازی را به نفع خودش تغییر دهد و البته تعویض های مهم بهروز عطایی در امتیازات حساس به همراه درخشش بی نظیر رضا قرا سبب شد تا لبنیات هراز در سه ست متوالی به پیروزی برسد و سه بر یک با برتری ورامین را ترک کند.

شاگردان بهروز عطایی با این برد ۴۳ امتیازی شد و جایگاه سوم خود را تثبیت کرد.

در دیگر بازی تقابل قعرنشینان در هفته بیست‌وسوم به سود هورسان رامسر تمام شد. جایی که شاگران مسعود آرمات موفق شدند با نتیجه سه بر صفر و کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۲ در ست اول و ۲۵ بر ۲۰ در ست‌های دوم و سوم، تیم آذرباتری ارومیه را شکست دهند.

پیش از این هورسان رامسر در دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل آذرباتری به پیروزی رسیده بود.

هورسان با وجود پیروزی برابر آذرباتری ارومیه با توجه به نتایج دیگر مسابقات این هفته از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شد تا در سه هفته باقی مانده مرحله مقدماتی برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند. / صدا و سیما

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی