امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۶:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  ۴داور مازندرانی در رقابتهای بین المللی جام فجر و آزاد آسیا در ۲ گروه مردان و زنان قضاوت می کنند.

به گزارش دریای ورزش“،  سی‌و‌یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در دو گروه زنان و مردان به ترتیب طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهرماه و سومین دوره مسابقات آزاد آسیا در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مهرماه در گروه زنان  و در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهرماه در گروه مردان در هتل “پارسیان استقلال” تهران برگزار می‌شود.

راضیه سینایی و فردین علی نژاد ۲ داور مازندرانی هستند که در سی‌و‌یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر قضاوت میکنند، این رقابتها در گروه زنان روز پنجشنبه – ۲۲ مهرماه و رقابت‌های گروه مردان طی روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه انجام خواهد شد.

جلسه هماهنگی داوران در گروه زنان چهارشنبه – ۲۱ مهرماه در بخش تئوری و عملی از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ انجام می‌شود. در گروه مردان نیز این جلسه روز پنجشنبه – ۲۲ مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

راضیه سینایی، شبنم میرزایی و مجید نازیان نجفی داوران قضاوت کننده در سومین دوره مسابقات آزاد آسیا هستند که به شیاپ جانگ می روند این رقابتها در گروه زنان در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مهرماه و در گروه مردان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهرماه پیگیری می شود.

داوران خانم از روز شنبه – ۲۴ مهرماه و  داوران آقا روز دوشنبه– ۲۶ مهرماه از ساعت ۸ صبح در محل اسکان جهت تست کرونا و گذراندن دوره هماهنگی تئوری حضور خواهند داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی