امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نایب رئیس امور زنان هیات فوتبال مازندران به مصاحبه مدیرعامل باشگاه شهروند ساری واکنش نشان داد.

به گزارش دریای ورزش“،  لیگ برتر فوتسال زنان فصل ۱۴۰۰_۱۳۹۹ خرداد ماه سال جاری به پایان رسید. شهروند ساری تنها نماینده زنان مازنی در لیگ برتر با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته یک سقوط کرد و حتی در آخرین مسابقه‌ای که سازمان لیگ برای کسب تنها سهمیه باقی مانده در لیگ ترتیب داد نتوانست نطنز اصفهان را شکست دهد تا تنها سهمیه فوتسال زنان مازندران در لیگ برتر از دست برود. اما در این میان موضوعی که هنوز تمام نشده و باشگاه شهروند ساری با کوتاهی در انجام تعهداتش مشکلاتی را بوجود آورده قرارداد دو بازیکن این تیم است. در این باره با مسئول امور زنان هیات فوتبال مازندران، فاطمه بوداغی گفتگو کردیم.
نایب رئیس زنان هیات فوتبال استان مازندران با تایید این خبر گفت: بازيكنان شاکی، ليلا اقبالى و سمانه كاشف محمدی بودند که فصل پیش با شهروند ساری قرارداد بستند. آن زمان امضای آقای سعید نجاریان به عنوان مدیر عامل پای قرارداد زده شد. ٥٠ ميليون مبلغ قرارداد لیلا اقبالى و ۱۵ میلیون مبلغ قرارداد سمانه كاشف محمدی بود.
فاطمه بوداغی در ادامه گفت: هفته سوم اين تيم به خانم جعفرزاده واگذار شد اما آقای نجاریان درباره بدهی بازیکنان چیزی در این قرارداد ذکر نکرد. در ادامه لیگ فوتسال زنان تغذيه و خوابگاه اين بازيكنان به عهده خانم جعفرزاده بود. اين بازيكنان هم با غيرت تا آخر فصل برای تیم شهروند ساری بازي کردند.
مسئول امور فوتبال و فوتسال زنان در مازندران موضوع شکایت این بازیکنان را تایید کرد و گفت: در پایان فصل بازيكنان از باشگاه شهروند ساری به فدراسیون فوتبال شکایت خود را بردند که نامه‌اش به هیات فوتبال ارسال شد. ما تلاش کردیم موضوع شکایت را به آقای نجاریان اصلاع دهیم اما ایشان پاسخگو نبودند.
فاطمه بوداغی در ادامه صحبت‌هایش با تایید خبر بسته شدن پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه شهروند به دلیل این بدهی گفت: در تاريخ ٥/١٩ آقاى خير انديش به من اطلاع دادند كه باشگاه به دلیل شکایت این بازیکنان نمي‌تواند در فصل نقل و انتقالات برای تیم مردان اقدامی کند. بنده در تماسى كه با آقاى بهروان داشتم تصمیم گرفتم در این مساله پا در میانی کنم. با دو بازیکن شاکی صحبت کردم و قرار شد آنها با پس گرفتن شکایت خود پس از حداکثر دو هفته به حقوق خود برسند اما باز هم این اتفاق نیفتاد تا این بازیکنان مجددا شکایت خود را به جریان بیندازند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی