امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شهر ساری به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی پرگل ۲ بر ۲ به ثبت رسید.

این بازی جذاب در نیمه اول تنها یک گل داشت. کریم اسلامی در دقیقه ۳۶ توپ سرگردان در محوطه جریمه را کنترل کرد و با ضربه‌ای دقیق به تور دروازه فرهاد مجد کرمانشاهی چسباند تا دومین گل این فصل خود را بزند.

در ۴۵ دقیقه دوم پیکان برای جبران گل خورده پیش کشید و توانست کامبک بزند. ابراهیم صالحی، کاپیتان خودروسازان، ستاره این تیم بود. او ابتدا در دقیقه ۶۶ ارسال اسماعیل بابایی را با ضربه سری زیاد همراه کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود و ۱۱ دقیقه بعد از اشتباه علیرضا حقیقی در خروج از دروازه و مدافعین نساجی بهره برد و با شوتی محکم در دهانه دروازه گل دوم تیم میهمان را به ثمر رساند.

اما این پایان ماجرای این مسابقه جذاب نبود. نساجی که دوست نداشت دومین باخت خانگی را تجربه کند موفق شد در دقیقه ۸۲ به وسیله حسن نجفی نتیجه را ۲ بر ۲ کند. نجفی با تیزهوشی توپ را از بین مدافعین و دروازه بان پیکان ربایید و دروازه بدون گلر را باز کرد تا این جدال تماشایی برنده نداشته باشد.

نساجی با این تساوی ۶ امتیازی شد و در رده یازدهم جای گرفت و پیکان بعد از باخت هفته قبل با ثبت این تساوی ۱۱ امتیازی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهر خانی، مسعود سلیمانی شجاعی، اکبر صادقی

ترکیب ابتدایی پیکان: فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، نادر محمدی، سامان فلاح، امیرحسین غلامی، حسین پورامینی، اسماعیل بابایی، مجتبی حق‌دوست، محمدجواد ازاده، علیرضا کوشکی، ابراهیم صالحی

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی