امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مربی بااخلاق و قهرمان پرور عباس آبادی به عنوان یکی از اعضا کادرفنی تیم ملی امید معرفی شد.

به گزارش دریای ورزش“،  مادام جای خالی تیم ملی امید در تکواندو ایران حس می شد و رده سنی بین نوجوانان تا جوانان بزرگسالان که همیشه دوران پرت و دور از مسابقات را تجربه میکردند با تصمیم هادی ساعی شکل گرفت و چه خوب که با گزینه های باتجربه این جای خالی پرشد و شاهد مربیان خوب در اعضا کادر فنی هستیم.

علی محمد بسحاق سرمربی تیم ملی تکواندو امید شد، دو عضو کادر فنی این تیم برای حضور در رقابت های پیش رو انتخاب و معرفی شدند.

بر اساس اعلام بسحاق، هادی مستعان عضو پیشین تیم ملی و مهرداد ساعدی مربی سازنده مازندران به عنوان همکاران وی در تیم ملی امید انتخاب و معرفی شدند.

مهرداد ساعدی مربی سازنده، اخلاق مدار و متین مازندرانی که سابقه هدایت تیم‌های منتخب استان در رده های سنی مختلف و کسب عناوین متعدد قهرمانی را در کارنامه دارد، قهرمانانی چون فرزان عاشورزاده، احمد محمدی، سجاد مصطفوی، مرتضی درویش، آرش صلاحی نژاد، علی محمدپور، حسین علی سلطان علی نژاد و امیرضا متولد شهرستانی را تحویل تیم های ملی داده است، این مربی سازنده که پر از تجربه است و زندگی خود را وفق تکواندو و شاگردانش کرده در کادر فنی تیم ملی جا گرفت تا مازندران به حضور این مربی شایسته ببالد و قطعا که میوه صبر شیرین است و کام مازنی ها با این انتخاب شیرین شد و برای این مربی ارزنده آرزوی موفقیت می کنیم.

هادی مستعان نیز با سابقه ۱۰ سال حضور در تیم ملی، مدال نقره جهان و یونیورسیاد، ۲ برنز جام جهانی و گرندپری منچستر را در کارنامه ورزشی دارد، به مدت ۵ سال در اروپا مربیگری کرده و در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ سرمربی تیم منتخب پناهندگان بود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی