امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان بعد از پیروزی نزدیک مقابل مجتبی گلیج می‌گوید که از عملکردش مقابل این حریف راضی نیست.

 به گزارش دریای ورزش“،  محمدحسین محمدیان  با اشاره به حضور خودش و امیرحسین زارع روی تشک باوجود قطعی شدن شکست فولادین ذوب در فینال اظهار داشت: شرایط بدنی هر دوی ما خوب نبود، برای حضور در لیگ آمادگی نسبی داشتیم. امیرحسین فقط چند جلسه تمرین کشتی کرد و با وجودی که آماده نبود اما به عشق مردم آمل و فولادین ذوب روی تشک حاضر شد و ادای دین کرد. هم در کشتی صبح که تیم برده بود، او روی تشک حاضر شد که با رقیب اصلی‌اش کشتی بگیرد که امین طاهری روی تشک نیامد و هم در مبارزه بعدازظهر باوجودی که تیم باخته بود، باز هم روی تشک آمد و کشتی گرفت.وی ادامه داد: هم من و هم امیرحسین گفتیم با وجود شکست تیم، کشتی بگیریم چون مسابقات پخش مستقیم بود و اصلا قشنگ نبود بخواهیم در مبارزه حاضر نشویم ولی خب از کشتی که بعدازظهر گرفتم راضی نبودم.

محمدیان که با نتیجه ۲-۲ گلیج را شکست داد، تصریح کرد: البته اینکه تیم ما باخته بود روی این موضوع بی تاثیر نبود. چون برای کشتی گرفتن بعد از قطعیت قهرمانی صنایع، دودل شدیم و این بی تاثیر بودن برد و باختم در نتیجه تیمی و اینکه موضوع کشتی نگرفتنم مطرح شد، آن ولع اولیه که برای مبارزه با گلیج داشتم را از بین برد.

عضو المپیکی تیم ملی کشتی آزاد در مورد آرامش و برخورد پهلوانانه‌ای که با رقیب مستقیمش، اشتباه داوری و تغییر نتیجه مبارزه داشت، خاطرنشان کرد: من اعتقادم این است که هر کشتی گیری ۶ دقیقه فرصت دارد کاری را که می‌تواند انجام دهد را مقابل حریفش روی تشک انجام بدهد. اعتراض و جنجال فایده‌ای ندارد. ۶ دقیقه به تو فرصت داده‌اند که کارت را انجام دهی. ضمن اینکه مجتبی گلیج یکی از دوستان صمیمی من است که فقط روی تشک با هم رقیب هستیم و با هم رفیقیم.

وی انتخابی واقعی وزن ۹۷ کیلوگرم را در چرخه انتخابی تیم ملی عنوان کرد و گفت: صددرصد انتخابی بعدی ما هر جا باشد، آن تعیین کننده و واقعی است. این مسابقه در لیگ برگزار شد و به هرشکل هیچ کدام از ما آمادگی مطلوبی نداشتیم. قطعا هم کار بسیار سختی روبه روی هم داریم. هر دو در مسابقه انتخابی با آمادگی ایده آل شرکت می‌کنیم.

محمدیان در خصوص عدم قهرمانی تیمش در لیگ برتر تصریح کرد: اول به تیم صنایع که قهرمان شد، تبریک می‌گویم. جای خوشحالی دارد که یک تیم مازندرانی در لیگ اول شد. بچه‌های ما زحمت کشیدند، دم همه آنها گرم که کشتی صبح را آنقدر خوب بردیم. پیش بینی همه ما قبل از مسابقات این بود که نهایتا ۶-۴ یا ۵-۵ سهند را می‌بریم چون آنها تیم خیلی خوب و پرمهره‌ای بودند. به همین خاطر دنبال این بودیم که با امتیاز عالی مبارزه برخی وزن‌ها را تمام کنیم تا اگر نتیجه ۵-۵ شد و امتیاز فنی تاثیرگذار بود، از سهند عبور کنیم، اما خداراشکر کشتی‌های ۵۰-۵۰ همه به سود ما تمام شد.

وی اضافه کرد: ما امید قهرمانی داشتیم اما در کشتی بعدازظهر کار برعکس شد و آنها علاوه بر اینکه کشتی‌های ۵۰-۵۰ را بردند، حتی مبارزه‌های ۶۰-۴۰ هم به نفع آنها تمام شد و آنها بردند. ما با توجه به آنها چند برد با امتیاز عالی داشتند، حتی اگر نتیجه تیمی ۵-۵ هم می شد باز صنایع به قهرمانی می‌رسید. نتیجه کشتی از ۸۶ کیلو به بعد مشخص شد. فولادین ذوب تیم خیلی خوبی بود، همه به دنبال این بودیم که قهرمان لیگ شویم اما به هرشکل این اتفاق نیفتاد. امیدوارم این تیم در لیگ سال‌های آینده هم حضور داشته باشد و به قهرمانی برسد.

محمدیان با تاکید بر اینکه خودش را برای حضور در مسابقات قهرمان کشوری آماده می‌کند، در خاتمه گفت: باید در مسابقات کشوری کشتی بگیرم تا وارد چرخه انتخابی تیم ملی شوم. از این پس همه تمرکزم روی این مسابقات خواهد بود. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی