امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۲۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ترکیب کادر فنی ما یک ترکیب برنده است و می‌توانیم نتایج خوبی را از این کادر ببینیم.

 

به گزارش دریای ورزش“، بهداد سلیمی در حاشیه مسابقات رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: بنا بر پیشنهاد کادر فنی قرار بود رکوردگیری برگزار شود. درباره سطح کیفی رکوردها باید با کادرفنی صحبت کنید چرا که با توجه به تمرینات بچه‌ها، بهتر در جریان وضعیت آنها هستند.

وی با دفاع از عملکرد کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: کادر فنی جدید نزدیک یک ماه است تیم را در دست گرفته و نسبت به روزهای اول وضعیت بچه‌ها خیلی بهتر شده است. نفرات منتخب این رکوردگیری به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند که برای ما خیلی مهم است چرا که یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک است و اهمیت زیادی دارد. امیدوارم بهترین نفرات اعزام شوند و مدال‌های خوبی کسب و هم به رکوردهای خوبی دست پیدا کنند.

 

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره شرایط مالی فدراسیون گفت: شرایط انصافاً خیلی سخت است. روزی که فدراسیون را تحویل گرفتیم با کوهی از مشکلات و بدهی‌ها روبه‌رو بودیم. بدهی‌های مالیاتی و بدهی‌هایی که از سال‌های قبل مانده بود شرایط سختی را برای ما بوجود آورد. شرایط بد خوابگاه نیز که باعث شده بود ورزشکاران اردو را ترک کنند از دیگر مشکلات ما بود و حتی چارت سازمانی فدراسیون هم خیلی مشکل داشت.

سلیمی ادامه داد: مقداری زمان می‌برد تا شرایط آرام آرام بهتر شود. در حال رایزنی هستیم تا بودجه خیلی خوبی را از مجلس، دولت، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت کنیم. حامی مالی نیز کمک می‌کند تا به شرایط خوبی برسیم. از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا شرایط وزنه برداری بهبود پیدا کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر تجربه کم نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی و اینکه چقدر برای کسب نتیجه مطلوب فرصت خواهد داشت، گفت: نصیرشلال در وزنه برداری بسیار خوشنام و شناخته شده است. او عنوان‌دار وزنه برداری جهان است و در بحث مربیگری هم سال‌ها در کنار سجاد انوشیروانی به عنوان کمک مربی حضور داشته است. در کنار او بهمن زارع را داریم که خود من افتخار شاگردی او را دارم. وحید ربیعی هم جوان بسیار خوب و با دانشی است. ترکیب کادر فنی ما یک ترکیب برنده است و می‌توانیم نتایج خوبی را از این کادر ببینیم. بچه‌ها نیز در این یک ماه پیشرفت خوبی داشته‌اند.

سلیمی در پایان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از سازمان‌های مختلف حداکثر بودجه را دریافت کنیم. انصافاً کمیته المپیک خیلی از ما حمایت کرده است. هتل آکادمی ماه‌هاست در اختیار تیم ملی وزنه برداری قرار دارد و یک سالن اختصاصی هم در اختیار ما است./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی