امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مجید ترکان گفت: فدراسیون کشتی در سال ۲۰۲۱ از لحاظ عملکرد نمره قبولی را گرفته است.

به گزارش دریای ورزش“،  مجید ترکان پیشکسوت کشتی و دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در خصوص عملکرد فدراسیون در سال ۲۰۲۱ میلادی گفت: در کل در فدراسیون کارهای بسیار خوبی انجام شده است، که شاخص ترین آنها ساخت کمپ تیم های ملی بود. البته برای اولین بار بود که نونهالان را هم به اردو دعوت کردند. که این اردو از لحاظ فرهنگی و ورزشی بسیار خوب بود و وقتی قهرمانان و ملی پوشان در سطح المپیک می آیند و با آنها دیدار می کنند، نشان از آن دارد که چه کار بزرگ و خوبی در فدراسیون انجام شده است.

وی افزود: من باید به صورت فنی صحبت کنم . البته می خواهم بگویم پشتوانه سازی و استمرار در مدال گرفتن را امسال کشتی گیران نشان دادند و آرزو دارم که این موفقیت ها همچنان پر تکرار باشد.
ترکان ادامه داد : در خصوص انتخاب سرمربیان تیم ملی و چرخه انتخابی و برگزاری رقابت ها لیگ هم باید بگویم که بسیار برنامه ریزی دقیق و خوبی صورت گرفت و در این شرایط وجود کرونا باید به فدراسیون دست مریزاد گفت، شاید انتظار بیشتر بود اما با این شرایط کار انجام شده بسیار عالی بود. اما اگر بخواهم بصورت کلی و در همه موارد نمره ای به فدراسیون بدهم نمره قبولی است.
ترکان در خصوص پیشنهاد خود برای سال ۲۰۲۲ گفت: تا اینجا خودمان را رسانده ایم. مدال گرفتن سخت است ، تکرار مدال گرفتن سخت تر و پشتوانه سازی از همه اینها سخت تر است. در درجه اول باید پشتوانه سازی در بخش پایه ها را بیشتر کنیم و به این موضوع از همه موضوعات بیشتر رسیدگی کنیم چون فنداسیون تیم های ملی در آینده، همین نونهالان هستند. فدراسیون با این دید قشنگی که دارد می تواند امسال از سال گذشته نیز موفق تر باشد.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی