امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مهاجم پیشین پرسپولیس موفق شد گل پیروزی خوشه طلایی مقابل دریا بابل را بزند.

 

به گزارش دریای ورزش“،  در ادامه رقابت‌های هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و دریا بابل از ساعت ۱۶ در ورزشگاه وحدت آستارا مقابل هم قرار گرفتند.

عرفان اسفندیاری، محمد هاشمی، بهروز هوشمند، داوود فکری، امین دادمهر، کیانوش میرزایی، میلاد احمدی، علیرضا فرجیان، محمد رحمتی، علی رضایی و مهدی شریفی ۱۱ بازیکن آغاز کننده بازی برای خوشه طلایی ساوه بودند.

علی محسن‌زاده، علی خانلرزاده، امید منصوری، مجتبی ممشلی، سینا خادم‌پور، محمدحسین باباگلی، مهدی ایزدی، معین قربانی، ابوالفضل آذرنوشان، مهدی رضی‌پور و مسعود اسدی نیز بازیکنانی بودند که یونس گرائیلی از ابتدا در ترکیب دریا بابل برابر خوشه طلایی ساوه قرار داده بود.

 

خوشه طلایی ساوه که در ۶ مسابقه گذشته‌اش فقط یک پیروزی در هفته سوم مقابل مس کرمان داشت و در پنج دیدار دیگر یک مساوی و چهار شکست در کارنامه‌اش به ثبت رسیده بود، امروز توانست به یک برد ارزشمند برابر دریا بابل برای فرار از بحران دست پیدا کند.

دریا بابل نیز که در ۶ بازی قبلی ناکام‌ترین تیم بین تمام لیگ یکی٬ها بود و سه تساوی و سه شکست داشت، امروز هم نتوانست در دیدار خارج از خانه مقابل خوشه طلایی ساوه نتیجه بگیرد و متحمل یک باخت دیگر شد.

مهدی شریفی، مهاجم پیشین پرسپولیس و سپاهان که در بازگشت به فوتبال امسال برای خوشه طلایی ساوه به میدان می‌رود، در دقیقه ۷۵ دروازه دریا بابل را با ضربه پنالتی باز کرد تا تیمش به برتری یک بر صفر دست پیدا کند و با ۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ دسته اول قرار بگیرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی