امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   شاگردان محمد قربانیان با ارائه نمایشی منطقی و حساب شده، پیام توس را در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد شکست دادند.

به گزارش دریای ورزش“،  بازی با میدان داری و برتری بابلسری ها شروع شد و در دقیقه ۲۶ بازی بود که سانتر ارسالی از جناح چپ جواد ابراهیمی مدافع چپ تیم شهدا را ابوالفضل آذرنوشان با ضربه سر شیرجه ای زیبا به تنها گل مسابقه تبدیل کرد.

کادرفنی تیم شهدا به خوبی پیام توس را آنالیز کرد و از روی نقطه ضعف پیام توس که ارسال از کناره ها بود، به گل دست یافت.

مشهدی ها در بازی گذشته مقابل چوکا تالش هم، دو بار بر روی ارسال از کناره ها و ضربه سر گل خوردند.

تیم شهدا بعد از رسیدن به گل عقب نشست ولی در ادامه بازی اجازه خودنمایی به پیام توس را نداد.

مشهدی ها در اواخر بازی و به خصوص در ۸ دقیقه وقت اضافه اعلام شده از سوی داور، فشار زیادی را بر روی دروازه شهدا ایجاد کردند ولی هیچ کدام از ضربات آن ها در داخل چارچوب نبود.

شهدای بابلسر با ترکیب ابتدایی رسول مقصودی، سید احمد مهدی‌زاده، سید احد شفیعی، حمیدرضا بابایی، جواد ابراهیمی، حامد حسن زاده، علیرضا مهدی زاده ابوالفضل آذرنوشان، محمدجواد لورایی، مهدی صالحی و قدیر آقاجانی در بازی مقابل پیام توس مشهد حاضر شد.

حسن رمضانی در دقیقه ۴۱ به جای مهدی صالحی به میدان رفت. در دقیقه ۶۳ امیرحسین رمضان زاده و ایمان علیزاده به ترتیب جای عليرضا مهدی زاده و قدیر آقاجانی را در زمین گرفتند. در آخرین تعویض تیم شهدا هم در دقیقه ۸۳، عرفان رشیدی جایگزین حسن رمضانی شد.

شهدای بابلسر با کسب برد شیرین در مشهد مقدس، ۱۹ امتیازی شد تا با تفاضل گل بهتر از نیروی زمینی تهران به رتبه دوم جدول گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

چوکا تالش با ۲۱ امتیاز در صدر جدول این گروه ایستاده است.

شهدای بابلسر، حالا فقط در خانه نمی برد. آن ها دومین برد بیرون از خانه را پس از برتری مقابل ایران جوان بوشهر این بار در مشهد جشن گرفتند تا نشان دهند امسال مدعی صعود به لیگ یک هستند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی