امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۵۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در  آیینی کلنگ سالن ورزشی چندمنظوره روستای نصرتکلا بخش رودبست بابلسر به زمین زده شد.

به گزارش دریای ورزش“،  به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حضور باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حسن زاده فرماندار بابلسر، میرقاسمپور بخشدار رودبست، واثق نژاد معاون عمرانی فرماندار بابلسر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر، امامی نژاد جانشین فرماندهی سپاه بابلسر، مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی چندمنظوره روستای نصرت کلا شهرستان بابلسر در زمینی به مساحت ۳۱۲۶ متر مربع و زیربنای ۹۰۰ مترمربع برگزار شد.

رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این آیین ضمن تقدیر از خیرین نیک اندیش روستا که زمین این پروژه را اهدا کردند، گفت: برای این سالن ورزشی، ۲ میلیارد تومان اوراق و ۲۰۰ میلیون تومان نقدی اختصاص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: با همه توان تلاش خواهیم کرد عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی این روستا هرچه سریعتر آغاز شود.

نماینده بابلسر و فریدونکنار نیز در این مراسم گفت: مطالبات مردم به حق است و وقتی در اجرای پروژه ها مشارکت مردم را هم داریم وظیفه ما دوچندان می شود.

باقرزاده افزود : به دنبال توزیع عادلانه امکانات هستیم و در همین منطقه، بیش از ۱۰ روستا قراردارد که ساخت این سالن ورزشی در کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت روح و جسم موثر خواهد بود.

او افزود: یکی از اولویت های اصلی و برنامه عملیاتی بنده، ارتقاء ورزش روستایی است و اگر بخواهیم در ورزش همگانی و قهرمانی موفقیت داشته باشیم باید از روستا شروع کنیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی