امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم شهدای بابلسر در شهرآورد شمالی لیگ ۲ فوتبال کشور، چوکا تالش را از پیش رو برداشت.

به گزارش دریای ورزش“،  حساس ترین بازی هفته چهاردهم گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی ۲ بر ۱ تیم شهدا در ورزشگاه سردار شهید کاظم علیزاده بابلسر به پایان رسید.

نیمه اول بازی علیرغم برتری تیم شهدا بابلسر، گلی در بر نداشت.

بازیکنان تیم بابلسر با دوندگی و آمادگی بدنی بالا، فشار زیادی در این نیمه بر روی دروازه اشکان‌ توانا سنگربان چوکا ایجاد کردند.

علی نظرمحمدی سرمربی چوکا در اواخر نیمه اول به دلیل اعتراض به داور از مسابقه اخراج شد که پس از این صحنه نیز به دلیل اعتراض مجدد نظرمحمدی، بازی دقایقی متوقف شد.

هنوز ۱۱ دقیقه از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که پاس زیبای ابوالفضل آذرنوشان در عمق خط دفاعی چوکا را محمد شاملی هافبک چپ جوان شهدا با حرکتی تند و تیز به گل اول بازی تبدیل کرد.

تیم شهدا بعد از این گل، فشار خود را بر روی دروازه چوکا بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه ۶۳ توسط ابوالفضل آذرنوشان به گل دوم دست یافت.

مانور جواد ابراهیمی در پشت محوطه جریمه، نظم خط دفاعی چوکا را به هم زد. پاس زیبای او را احمد کیا با ضربه ای تک ضرب در محوطه ۶ قدم به ابوالفضل آذرنوشان سپرد تا این یکی با ضربه بیرون پای دقیق به تور دروازه تالشی ها بچسباند.

در دقیقه ۷۳ بازی، چوکا در پشت محوطه جریمه شهدا صاحب یک ضربه آزاد شد که میثم فردوسی مدافع پشت تاخته با پروازی بلند و ضربه سر گلزنی کرد.

شاگردان محمد قربانیان در روزی که شایسته برد بودند و در حد و اندازه های قهرمانی بودند به ۳ امتیاز ارزشمند دست یافتند. این اولین برد شهدا در مقابل چوکا تالش بود.

چوکا در بازی رفت امسال هم با یک گل پیروز شده بود. حاصل تقابل سال ۹۸ این تیم ها در لیگ ۲، تساوی ۲-۲ در بابلسر و پیروزی یک بر صفر چوکا در خانه بود.

شهدای بابلسر با کسب برد مقابل چوکا ، ۲۶ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول گروه نخست لیگ ۲ باقی ماند ولی فاصله اش را با صدر جدول به ۳ امتیاز کاهش داد.

چوکا ۲۷ امتیازی با قبول این شکست صدر جدول را به شهرداری بندرعباس واگذار کرد.

شهرداری بندرعباس با پیروزی یک بر صفر خانگی دقیقه ۹۳ برابر نفت و گاز گچساران ۲۹ امتیازی شد.

رسول مقصودی، سید احمد مهدی زاده، سید احد شفیعی، جواد ابراهیمی، حمیدرضا بابایی، محمد شاملی، حامد حسن زاده، ابوالفضل آذرنوشان محمدجواد لورایی، امیرحسین رمضان زاده و احمد کیا، ترکیب اصلی تیم شهدا در بازی با چوکا بودند.

در دقیقه ۸۱ مهدی صالحی به جای محمد شاملی و محمد ایمانی به جای امیرحسین رمضان زاده وارد زمین شد.

علی بدخشانیان و محمد رجب پور هم به ترتیب در دقایق ۷۸ و ۹۳ به ترتیب به جای احمد کیا و حامد حسن زاده به زمین رفتند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی