امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا در بخش بانوان با کسب مقام سوم تیمی تکواندوکاران مازندران ( بیمه تجارت نو ) به پایان رسید .

به گزارش دریای ورزش“،  یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا با حضور ۵۸ تکواندوکار درقالب ۱۲ تیم از کشورهای ایران، هند، قزاقستان، ازبکستان، افغانستان، اردن و پناهندگان از روز  (جمعه ۱۳ اسفند ماه)در خانه تکواندو پیگیری شد.

اعضای تیم لوازم خانگی کن با کسب سه مدال طلا و سه نقره در مجموع با ۵۳۴ امتیاز روی سکوی قهرمانی ایستادند. فتح صدر البرز با سه طلا، دو نقره و ۴۸۳ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و بیمه تجارت نو با یک طلا، یک نقره ، ۴ برنز و در مجموع با احتساب ۲۶۹ امتیاز سوم شد. ازبکستان نیز با یک طلا و یک برنز و ۱۷۲ امتیاز در جای چهارم ایستاد.

یاسمن محمدی در وزن ۶۷- کیلوگرم عنوان قهرمانی جام باشگاه ها کسب کرد، فاطمه جعفری در وزن ۵۷- کیلوگرم به مقام نائب قهرمانی رسید، نگار اسماعیلی، حدیث اماره، مهسا کیادلیری و زهرا پوراسماعیل به ترتیب در وزن های ۴۹- ، ۵۳-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

محبوبه محمدنژاد نایب رییس و مدیرفنی تیم مازندران است، فاطمه فردی (سرمربی)، بنفشه نصرتی (مربی) و فرشته ظهیری (سرپرست) به عنوان اعضا کادرفنی تیم بیمه تجارت نو می باشند.

این مسابقات G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷٫۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی